AFC: شش تغییر ایران خللی در عملکرد تیم ایجاد نکرد، فیفا: امیدهای تیم ملی برای صدرنشینی زنده ماند

به گزارش شاتر عکاسی، کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال به پیروزی مقتدرانه تیم ملی ایران مقابل قعرنشین گروه C مقدماتی جام جهانی قطر واکنش نشان دادند.

AFC: شش تغییر ایران خللی در عملکرد تیم ایجاد نکرد، فیفا: امیدهای تیم ملی برای صدرنشینی زنده ماند

به گزارش خبرنگاران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درخصوص پیروزی 10 بر صفر تیم ملی ایران مقابل کامبوج نوشت: ایران با این پیروزی، موقتاً به صدر جدول گروه C مقدماتی جام جهانی 2022 قطر رسید و در آستانه ملاقات سرانجامی گروه مقابل عراق، با 15 امتیاز به این بازی می رود. کامبوج هم مسابقات را با یک امتیاز از 8 ملاقات به سرانجام رساند.

دراگان اسکوچیچ نسبت به ترکیب تیمی که بحرین را 3 بر صفر شکست داد، شش تغییر در تیمش ایجاد کرد که این موضوع هم خللی در عملکرد مستحکم ایران در این مسابقه نداشت. اکنون امیدهای تیم ملی برای صعود به مرحله بعدی دور انتخابی، کاملاً در دستان خودش واقع شده است.

همچنین صفحه توئیتری مسابقات جام جهانی فوتبال که زیر نظر سایت فیفا اداره می گردد، با انتشار تصویر زیر درخصوص این مسابقه نوشت: ایران پیروز شد کامبوج را در هم بکوبد تا امیدهای خود را برای صدرنشینی گروه C در سرانجام این مرحله، زنده نگه دارد. تیم ملی ایران در هفته سرانجامی مسابقات مقابل عراق قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1698

به "AFC: شش تغییر ایران خللی در عملکرد تیم ایجاد نکرد، فیفا: امیدهای تیم ملی برای صدرنشینی زنده ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC: شش تغییر ایران خللی در عملکرد تیم ایجاد نکرد، فیفا: امیدهای تیم ملی برای صدرنشینی زنده ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید