اجرای شیوه نامه گردشگری منابع و تأسیسات آبی در مازندران

به گزارش شاتر عکاسی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: اجرای شیوه نامه گردشگری پیرامون منابع و تأسیسات آبی در یک نشست هم اندیشی آنالیز خواهد شد.

اجرای شیوه نامه گردشگری منابع و تأسیسات آبی در مازندران

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران، سیف الله فرزانه گفت: با حضور مدیران عامل شرکت آب منطقه ای و مدیران کل میراث فرهنگی استان های شمالی در این خصوص بحث و گفتگو شد.

او گفت: در این جلسه طرح های گردشگری در حوزه منابع و تأسیسات آبی سه استان مازندران، گلستان و گیلان مطرح و موانع موجود با حضور مدیران عامل شرکت آب منطقه ای و مدیران کل استان های شمالی آنالیز شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به اهمیت رودخانه، ها، دریاچه ها و منابع آبی به لحاظ تاریخی، مالی و گردشگری، گفت: هماهنگی و همکاری دستگاه های مرتبط و ایجاد مدیریت پایدار و واحد، سرمایه گذاری را در مجاورت این جاذبه ها تسهیل می نماید.

او اضافه کرد: طرح های گردشگری آبی سد سلیمان تنگه، سد عباس آباد، سد سنبل رود و شیاده در استان مصوب و مقدمات برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری فراهم شده است.

فرزانه با اشاره به تأمین زیرساخت های گردشگری در حاشیه منابع آبی و رودخانه ها بااعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال، گفت: مازندران فرصت های بی شماری در حوزه گردشگری آبی دارد که باوجود تفاهم نامه فی مابین دو وزارت نیرو و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، درآمدزایی و ایجاد اشتغال در منطقه را به همراه خواهد داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 459

به "اجرای شیوه نامه گردشگری منابع و تأسیسات آبی در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای شیوه نامه گردشگری منابع و تأسیسات آبی در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید