آماده سازی سالن ورزشی شهید قدیمی کهریزک جهت اجرای طرح واکسیناسیون کرونا

به گزارش شاتر عکاسی، خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست شهرداری کهریزک از آماده سازی و تجهیز مجموعه ورزشی شهید قدیمی کهریزک برای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا اطلاع داد.

آماده سازی سالن ورزشی شهید قدیمی کهریزک جهت اجرای طرح واکسیناسیون کرونا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، حسین محمدی فرد در این خصوص، گفت: باتوجه به شروع طرح فراگیر واکسیناسیون کرونا بنا به هماهنگی های صورت گرفته از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و بخشداری کهریزک؛ سالن شهدای شهید قدیمی به عنوان محل اجرای طرح عظیم واکسیناسیون کرونا از سوی شهرداری کهریزک تجهیز شد.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه مدیریت شهرداری کهریزک بعنوان یک دستگاه خدمتگزار به عموم شهروندان، با آماده سازی و تجهیز این سالن ورزشی، سهم و رسالت خود را برای اجرای این طرح فراگیر ملی ایفا نموده است.

سرپرست شهرداری کهریزک اظهارکرد: در این طرح مقرر شد تا گروه های هدف با سن 70 سال و همچنین بیماران خاصی که به وسیله دانشگاه علوم پزشکی فراخوان شده اند، در محل سالن ورزشی شهید قدمی واقع در خیابان پاسدار گمنام 7 شهر کهریزک حضور یافته و واکسیناسیون برای آن ها انجام گردد.

محمدی فرد در خاتمه از زحمات و کوشش دکتر توکلی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، بخشدار کهریزک و ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری جهت هماهنگی و اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در شهرها و روستاهای ری قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با کمک تمام دستگاه های مسئول به زودی شاهد واکسیناسیون عمومی در کل کشور و ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا باشیم.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1668

به "آماده سازی سالن ورزشی شهید قدیمی کهریزک جهت اجرای طرح واکسیناسیون کرونا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آماده سازی سالن ورزشی شهید قدیمی کهریزک جهت اجرای طرح واکسیناسیون کرونا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی سالن ورزشی شهید قدیمی کهریزک جهت اجرای طرح واکسیناسیون کرونا"

1 دیدگاه

سپیده خاکی 24 مرداد 1400

سلام خدا قوت
در حال حاضر چه رنج سنی اونجا واکسینه میشن؟؟؟

پاسخ به سپیده خاکی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید