2 موبایل قاپ با شلیک گلوله پلیس دستگیر شدند

به گزارش شاتر عکاسی، رئیس کلانتری 114 غیاثی از دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای و اعتراف آنان به 27 فقره سرقت اطلاع داد.

2 موبایل قاپ با شلیک گلوله پلیس دستگیر شدند

به گزارش ، عباس واعظی رئیس کلانتری 114 غیاثی گفت: ساعت 23:30 دقیقه روز گذشته ماموران انتظامی کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده میدان خراسان به 4 موتورسوار که سوار بر 2 دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش بودند، برخوردکردند.

موتورسواران به مردی میانسال نزدیک و در یک لحظه گوشی همراه وی را که در حال صحبت کردن بود، قاپیده و به سرعت از محل گریختند.

این مقام انتظامی بیان نمود: ماموران به تعقیب متهمان پرداختند و پس از مدتی تعقیب و گریز پیروز شدند که راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت را با شلیک چند تیر هوائی دستگیر نمایند.

وی توضیح داد: در بازرسی از متهمان، تعداد 4 دستگاه گوشی همراه از آنان کشف شد.

سرهنگ واعظی با اشاره به اینکه متهمان به همراه موتورسیکلت توقیفی به کلانتری منتقل شدند، ادامه داد: در آنالیز های اولیه معین شد که موتورسیکلت سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در کلانتری 130 نازی آباد دارد.

کلانتر محله غیاثی اضافه نمود: در گام بعدی ماموران کلانتری پیروز شدند مالکان گوشی های سرقتی را شناسایی و برای شناسایی متهمان به کلانتری دعوت شدند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشتند: مدتی است که با همکاری سایر همدستان خود با استفاده از تاریکی هوا و م و تورسیکلت های سرقتی موبایل قاپی می کردند.

وی با بیان اینکه متهمان به 27 فقره موبایل قاپی اعتراف کردند، گفت: در آنالیز وضعیت متهمان معین شد که هر 2 موبایل قاپ سابقه دار بوده و تا کنون چندین مرتبه با همین عنوان مجرمانه در زندان بسر برده اند.

سرهنگ واعظی اضافه نمود: کشف جزئیات پرونده و دستگیری 2 هم دست موبایل قاپ ها ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 292

به "2 موبایل قاپ با شلیک گلوله پلیس دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 موبایل قاپ با شلیک گلوله پلیس دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید