10 چشمه آب گرم

به گزارش شاتر عکاسی، طبیعت شگفت‌انگیز ما , ما را به بزرگ‌ترین ایده می‌رساند . مراکز آب‌گرم و چشمه‌های آب‌گرم وجود دارد اما هیجان‌انگیزترین آن‌ها در محیط طبیعی یافت می‌شوند . چشمه‌های آب‌گرم و حمام‌های طبیعی مردم را جذب می‌کند تا از دوران تاریخی خود را آرام کنند . به پایین بروید تا ده نقطه مورد علاقه خود را پیدا کنید .

10 چشمه آب گرم

10. Therme vals , vals , سوییس
Therme vals یک حمام حرارتی عالی است که با کوه‌ها , یخچال‌ها و رودخانه‌ها احاطه شده‌است . داخل خانه دارای حداقل تزیین سنگی و نور نرم است که استحمام را در آب سالم گرم و آرام انجام می‌دهد .
چرا به آنجا بروی ?
این یک فضای خلوت و خصوصی است , چرا که تعداد مهمانان هتل محدود است . آن با طبیعت شگفت‌انگیز احاطه شده‌است و کیفیت سوییسی را فراهم می‌کند .
9. باث Gastein , اتریش
مرکز شگفت انگیزی در شهر آب‌گرم تاسیس شده‌است . این پیست در کوه‌های آلپ اتریش قرار دارد که محل اسکی عمومی نیز می‌باشد . حمام و استخرهای خنک‌کننده از چشمه‌های آب‌گرم و چشمه‌های آب‌گرم استفاده می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ?
خدمات عالی , طبیعت زیبا و درمان چشمه‌های آب‌گرم .
8. onsen , ژاپن
onsen - بهار داغ - یک سنت طولانی در ژاپن دارد . به خاطر فعالیت‌های آتشفشانی , چشمه‌های آب‌گرم را می توان در سراسر کشور یافت . انواعی از چشمه‌های آب‌گرم وجود دارد - داخل خانه و بیرون از منزل و در تمام طول سال مورد استفاده قرار می‌گیرند حتی ژاپنی از آن‌ها در زمستان استفاده می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ?
onsen یک‌بار در آنجا یک تجربه معتبر ژاپنی ارائه خواهد کرد .
7. حمام گلرت , بوداپست , مجارستان
یک مجتمع باشکوه بین سال‌های 1912 تا 1918 ساخته شد . آن شامل حمام حرارتی و سرپوشیده و همچنین استخرهای روباز می‌شود . حمام‌های حرارتی مملو از آب و چشمه‌های آب‌گرم معدنی است که سرشار از مواد معدنی است که برای سلامتی مفید هستند .
چرا به آنجا بروی ?
خدمات و امکانات درمانی گوناگون , معماری تاریخی .
6. Peninsula Mornington , ویکتوریا , استرالیا
این مجتمع که تنها 90 دقیقه از ملبورن فاصله دارد , امکانات هیجان‌انگیز گوناگونی را ارائه می‌دهد . آب‌معدنی , حمام , saunas مختلف و ماساژ دادن , آرامش نهایی را فراهم می‌کنند . و محیط طبیعی غیرقابل تعویض است .
چرا به آنجا بروی ?
خدمات عالی , چشمه‌های آب‌گرم , رستوران‌ها , زمین‌های گلف و فعالیت‌های دیگر .
5. حمام روم , باث , انگلستان
این شهر در حدود 60 میلادی پس از میلاد , به مرکز چشمه‌های آب‌معدنی رسید . این مجتمع در سال 1897 ساخته شد . حمام با آب از چشمه‌های آب‌گرم پر می‌شود . امروزه به عنوان موزه و مرکز آب‌گرم عمل می‌کند .
چرا به آنجا بروی ?
یک سایت واقعا جالب و کاملا غیرمنتظره در انگلستان .
4. آبی Lagoon , Grindavik , ایسلند
ایسلند دارای فعالیت‌های آتشفشانی و زیرزمینی , geysers و چیزهای شگفت‌انگیز دیگر است . Lagoon آبی یک مرکز آب‌گرم است که از آب چشمه‌های آب‌گرم استفاده می‌کند , که سرشار از مواد معدنی سودمند است . این مرکز فقط 40 دقیقه دورتر از ریکیاویک پیدا می‌شود .
چرا به آنجا بروی ?
آب‌گرم طبیعی توسط مرکز آب‌گرم با امکانات و خدمات عالی تامین می‌شود .
3. Saturnia , توسکانی , ایتالیا
Terme دی Saturnia - چشمه‌های آب‌گرم - از زمان باستان مورد استفاده قرار گرفته‌اند . براساس افسانه‌ها , این چشمه‌های بعد از اینکه مشتری خشمگین پیچ و تاب‌های برق زده را پرتاب کرد و سعی کرد به زحل ضربه بزند , ایجاد شد . دلش برای او تنگ شده بود و یک مرکز درمانی طبیعی شکل گرفت .
چرا به آنجا بروی ?
آب یک دمای مطبوع ( 37.5 درجه سانتی گراد ) و غنی از مواد معدنی مفید , مناظر عالی و محیط اطراف است .
2. Pamukkale , استان دنیزلی , ترکیه
همچنین به عنوان قلعه پنبه شناخته می‌شود , این مکان مشهور توسط یونسکو محافظت می‌شود و بازدیدکنندگان بسیار مورد علاقه بازدیدکنندگان قرار می‌گیرند .  travertine , آب داغ را از چشمه‌های آب‌گرم که سرشار از مواد معدنی است و برای سلامتی مفید است , به زیر آب می‌برند . قرن‌ها به عنوان محل آب‌تنی مورد استفاده قرار می‌گرفته‌است .
چرا به آنجا بروی ?
نه تنها حمام کردن در این حمام‌های طبیعی لذت بخش است , سایت نیز برای تحسین بسیار تماشایی است .
1. 6 اسپا , Mabada , اردن
یک مجتمع منزوی درست زیر آبشار آب‌گرم قرار گرفته‌است که به درون استخر شیرجه می‌زند . چشمه‌های آب‌گرم و گرم در اینجا توسط ملکه‌ها و پادشاهان از زمان کتاب مقدس مورد استفاده قرار گرفته‌اند . واحه بیابان تنها 30 دقیقه دورتر از دریای مرده یافت می‌شود .
چرا به آنجا بروی ?
درمان‌های شگفت‌انگیز , مرکز چشمه‌های آب‌گرم , اهمیت تاریخی , محیط شگفت‌انگیز .

انتشار: 23 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 5

به "10 چشمه آب گرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چشمه آب گرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید