یکی از تابلوهای نقاشی ال اس لوری به زودی به مزایده گذاشته خواهد شد

به گزارش شاتر عکاسی، ایسنا/ براساس خبرهای واصله، یکی از تابلوهای نقاشی ال اس لوری به زودی به مزایده گذاشته خواهد شد.

یکی از تابلوهای نقاشی ال اس لوری به زودی به مزایده گذاشته خواهد شد

ماه آینده میلادی، تابلو نقاشی رفتن به مسابقه که در سال 1953 میلادی به وسیله ال اس لوری خلق شده است، به فروش گذاشته خواهد شد. انتظار می رود این اثر هنری به قیمت هشت میلیون پوند فروخته گردد که در این صورت رکورد فروش آثار این هنرمند شکسته می گردد.

این نقاشی آخرین بار در سال 1999 به قیمت 1.9 میلیون پوند فروخته شده بود.

لوری از سال 1952 میلادی و پس از بازنشسته شدن از شغل اصلی که داشت به فعالیت هنری تمام وقت روی آورد. پیش از آن، او فقط شب ها و پس از اینکه مادرش به خواب می رفت، به سراغ نقاشی می رفت.

لارنس استفن لوری که مجموعه دار علاقمند به ساعت و آثار هنری بود اغلب در حراجی های منچستر و لندن حاضر میشد. او که شخصیت فروتنی داشت و از دریافت افتخاراتی همانند لقب شوالیه امتناع کرد، در سالهای خاتمهی عمرش به عنوان یک هنرمند دیده شد. با اینکه حتی یکی از نقاشی هایش در نخستین نمایشگاه آثارش در سال 1921 هم به فروش نرسید اما پیش از آنکه عمر او در سن 88 سالگی و در سال 1976 به خاتمه برسد، آثار او در حراجی ها ارائه شدند. در سال 1976 تصویر یکی از آثار او روی تمبرهای انگلیس نقش بست.

در حال حاضر، نقاشی سیرک پیکدیلی که در سال 2011 به قیمت 5.6 میلیون پوند فروخته شد، به عنوان گران ترین اثر لوری شناخته می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2150

به "یکی از تابلوهای نقاشی ال اس لوری به زودی به مزایده گذاشته خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از تابلوهای نقاشی ال اس لوری به زودی به مزایده گذاشته خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید