برآورد های متفاوت پس از ورود یک فرد ناشناس به زمین تمرینی منچستریونایتد

به گزارش شاتر عکاسی، ورود یک فرد ناشناس به زمین تمرینی تیم فوتبال منچستریونایتد که کوشش کرد چهره اش شناسایی نشود، حدس های متفاوتی را درباره برنامه های شیاطین سرخ در فصل نفل و انتقالات به وجود آورده است.

برآورد های متفاوت پس از ورود یک فرد ناشناس به زمین تمرینی منچستریونایتد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان انگلیس، با انتشار یک عکس از ورود یک فرد ناشناس به زمین تمرینی کارینگتون (محل تمرینات تیم فوتبال منچستریونایتد)، هیاهوی بزرگی در میان طرفداران این تیم شکل گرفته است.

این فرد روز گذشته (آدینه) سوار بر یک خودروی مرسدس سیاه رنگ و در حالی که سعی داشت چهره خودش را بپوشاند وارد زمین تمرینی کارینگتون شد و سبب شده که طرفداران تصور نمایند که شیاطین سرخ اول در آستانه اعلام اولین خرید زمستانی شان قرار دارند.

بسیاری از طرفداران منچستریونایتد معتقدند که فرد ناشناس روبن نِوِس هافبک پرتغالی تیم فوتبال ولورهمپتون است، چون مدل مو و ریش او نیز شبیه فردی است که در خودروی وارد شده به زمین تمرینی کارینگتون رؤیت شد. این در حالیست که در ابتدای ماه جاری خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه من یونایتد با مسئولان باشگاه ولورهمپتون تماس هایی داشته تا از آمادگی این باشگاه برای فروش نوس و هم تیمی او رائول خیمنس آگاه گردد.

فرضیه ورود روبن نوس به زمین تمرینی کارینگتون اما با انتشار یک عکس توسط باشگاه ولورهمپتون رد شد. این باشگاه لحظاتی بعد از شکل گیری شایعه رفتن نوس به منچستر، عکسی از این بازیکن 22 ساله منتشر کرد که او را در حال تمرین با هم تیمی هایش نشان می داد.

به همین دلیل حدس های دیگری انجام شده مبنی بر اینکه فرد ناشناس، برونو فرناندس، بازیکن تیم اسپورتینگ لیسبون است. ریو فردیناند کاپیتان سابق منچستری ها هم با انتشار یک پست در توئیتر به این شایعه دامن زد. او در این پست نام برونو را در کنار یک ایموجی ساعت منتشر نموده تا به نوعی اعلام نموده باشد که منتظر ورود این بازیکن به اولدترافورد است. گفته می گردد که مدیران باشگاه منچستریونایتد در کوشش هستند تا با یک قرارداد 55 میلیون پوندی، بازیکن پرتغالی مورد نظرشان را به خدمت بگیرند.

فرضیه دیگری که درباره ورود فرد ناشناس به کارینگتون شکل گرفته، بازگشت وین رونی کاپیتان سابق منچستریونایتد بعد از مسخره شدنش به خاطر مدل ریش های در هفته گذشته بوده است. هنوز اما هیچ کدام از شایعات رد یا تأیید نشده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 713

به "برآورد های متفاوت پس از ورود یک فرد ناشناس به زمین تمرینی منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برآورد های متفاوت پس از ورود یک فرد ناشناس به زمین تمرینی منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید