چگونگی اسکان نوروزی در خانه های معلم

به گزارش شاتر عکاسی، تهران (پانا) - در دوران شیوع کرونا توصیه آموزش و پرورش برای تعطیلات نوروز پرهیز از سفر و در خانه ماندن است و هرگونه فعالیت اسکان و خانه های معلم در ایام تعطیلات نوروز تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کروناست.

چگونگی اسکان نوروزی در خانه های معلم

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در دوران کرونا و در ایام نوروز هم خانه های معلم و هم مراکز اسکان آموزش و پرورش در سراسر کشور با رعایت پروتکل ها مشروط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا آمادگی پذیرش مسافر دارد.

هرگونه فعالیت اسکان و خانه های معلم تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کروناست توصیه آموزش و پرورش پرهیز از سفر و در خانه ماندن است اما هرگونه تصمیم گیری مشروط به اعطای مجوز ستاد ملی مبارزه با کروناست.

گودرز کریمی فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش در این باره به پانا گفت که آموزش و پرورش در صورت مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا آمادگی دارد که با رعایت پروتکل ها در این باره اقدام کند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در ایام نوروز 1400 در هیچ پایگاهی در ستادهای اسکان و مدارس مجری طرح، با شعار مبارزه با کرونا و رویکرد پرهیز از سفر و توصیه در خانه ماندن، پذیرش مهمانان نوروزی را ندارد.

کریمی فر اضافه کرد: فعالیت تمام خانه های معلم در سراسر کشور، با توجه به رنگ بندی شهرهای کرونایی، تابع تصمیمات و مجوز ستاد ملی مبارزه با کروناست.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1563

به "چگونگی اسکان نوروزی در خانه های معلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونگی اسکان نوروزی در خانه های معلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید