چند پیش بینی مهم از بورس ، کدام گروه ها ارزنده هستند؟

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز معاملاتی هفته جاری شاخص کل باز هم با اصلاح رو به رو شد و در انتها، بازار با 28 هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و 407 هزار واحد نهاده شد. پیش بینی کارشناسان از فرایند بازار در روزهای آینده به چه صورت است؟

چند پیش بینی مهم از بورس ، کدام گروه ها ارزنده هستند؟

- ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه گفت: اگر شاخص کانال یک میلیون و 400 هزار تومان را از دست دهد انتظار می رود شاخص در در کانال یک میلیون و 300 هزار تومان باقی بماند و برای بازگشت به یک میلیون و 400 احتیاج به محرک و اعتماد بیش تری خواهد داشت.

- یوسف هاشمی، کارشناس بازار سهام درباره فرایند بازار هفته جاری به خبرنگاران گفت: فرایند شاخص متعادل است و به فرایند خنثی خود ادامه می دهد. این کارشناس بازار بعلاوه پیش بینی کرد بازار سهام با پیشروی گروه های قندی، غذایی، بیمه و بانک همراه است.

- ابراهیم سماوی، کارشناس بازار سرمایه گفت: از میان گروه های باارزش بازار می توانیم به شرکت های پتروشیمی که تولیدکنندگان اوره و متانول هستند اشاره کنیم که در قیمت های ارزنده ای در حال حاضر قرار دارند. در روزهای آینده گزارش های حسابرسی نشده شش ماهه شرکت ها منتشر خواهند شد که توصیه می گردد این گزارش ها را افراد مورد آنالیز قرار دهند، زیرا احتمال رشد صورت های اقتصادی زیاد است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1873

به "چند پیش بینی مهم از بورس ، کدام گروه ها ارزنده هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند پیش بینی مهم از بورس ، کدام گروه ها ارزنده هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید