پلمب بیش از 8000 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی

به گزارش شاتر عکاسی، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشدید بازرسی های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و واحدهای کارگاهی و پلمب بیش از 8000 واحد متخلف، پس از اخطار اطلاع داد.

پلمب بیش از 8000 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ دکتر سیما سادات لاری درباره تشدید بازرسی های بهداشتی گفت: تا تاریخ 27 تیر ماه سال جاری، 50 هزار و 238 بازرسی مشترک با سایر دستگاه ها اجرا شده و 8 هزار و 146 واحد متخلف پس اخطار، پلمب شده اند.

وی ادامه داد: در استان تهران نیز ضمن تشدید بازرسی های بهداشتی، هزار و 265 مورد بازرسی مشترک با سایر دستگاه ها انجام و 481 واحد متخلف پس از اخطار، پلمب شده اند.

معاون وزیر بهداشت بیان نمود: بعضی از این اماکن پلمب شده در سطح کشور، مانند باشگاه های ورزشی، کارگزاری بورس به دلیل تجمع، بازار روز میوه فروشی، پمپ بنزین، دفتر پیشخوان، مجتمع تجاری و موارد دیگری بوده که پلمب شده است.

لاری گفت: انتظار ما از مردم، اصناف و اماکن مختلف در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا، رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، اجرای فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک در مکان های سرپوشیده است و اگر مردم این اصول سه گانه را رعایت نمایند، می توانیم تا حد زیادی ویروس کرونا را کنترل کنیم و از شیوع گسترده آن در جامعه پیشگیری کنیم.

وی توضیح داد: بیماری کووید 19 فعلا هیچ واکسنی در دنیا ندارد و تنها قدرت واحد در برابر آن، پذیرفتن مسئولیت اجتماعی و رعایت بهداشت است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1145

به "پلمب بیش از 8000 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب بیش از 8000 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید