پرداخت کامل حقوق نیرو های حق التدریس آزاد و خرید خدمات در سال تحصیلی جدید

به گزارش شاتر عکاسی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق نیرو های حق التدریس آزاد و خرید خدمات آموزشی در سال تحصیلی آینده کامل پرداخت می گردد.

پرداخت کامل حقوق نیرو های حق التدریس آزاد و خرید خدمات در سال تحصیلی جدید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شروع سال تحصیلی در شرایط کرونا، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید بر اساس شرایط کرونا، مدارس به صورت حضوری، مجازی و ترکیبی برگزار خواهد شد.

وی در حقوق نیرو های حق التدریس و خرید خدمات آموزشی در این شرایط، گفت: در سال تحصیلی جدید حقوق معلمان حق التدریس آزاد و نیرو های خرید خدمت برای هریک از روش های آموزشی حضوری، مجازی و ترکیبی به صورت کامل پرداخت می گردد.

الهیار ترکمن ادامه داد: از نظر نرخ به کارگیری نیروی انسانی در شرایط کرونایی و عادی، تفاوتی ایجاد نشده است بلکه شیوه ارائه آموزش بر اساس شرایط ویروس کرونا تغییر نموده است؛ بنابراین معلمان رسمی و پیمانی به کار اشتغال دارند و نیرو های خدمات آموزشی، حق التدریسی ها، سرباز معلم برای سال تحصیلی هم ایفای نقش می نمایند.

وی در مورد پرداخت حقوق معلمان در مدارس غیردولتی اعلام نمود: پرداخت حقوق معلمان در این مدارس تابع قوانین سازمان مدارس و مراکز غیردولتی خواهد بود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: در تابستان پیگیر فراهم ساختن زیرساخت ها و توسعه شبکه شاد هستیم لذا با کوشش های اجرا شده همه سخت افزار های لازم را تهیه کردیم.

وی ادامه داد: تست هایی را روی شبکه شاد انجام دادیم تا عیوب احتمالی را رفع کنیم و با شروع سال تحصیلی، دانش آموزان نگرانی در دریافت آموزش های مجازی و همچنین معلمان در ارائه آموزش ها مسئله ای نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1150

به "پرداخت کامل حقوق نیرو های حق التدریس آزاد و خرید خدمات در سال تحصیلی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت کامل حقوق نیرو های حق التدریس آزاد و خرید خدمات در سال تحصیلی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید