ورود سرمایه گذار جدید برای تکمیل مجتمع گردشگری تاج میاندوآب

به گزارش شاتر عکاسی، مراحل تکمیل پروژه مجتمع گردشگری تاج میاندوآب، با حضور سرمایه گذار جدید و موافقت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی شروع می گردد.

ورود سرمایه گذار جدید برای تکمیل مجتمع گردشگری تاج میاندوآب

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، عملیات اجرایی پروژه مجتمع گردشگری- تفریحی تاج شهرستان میاندوآب که چند سالی بود، بنا به دلایلی توسط سرمایه گذار اولیه به حالت راکد و نیمه کاره رهاشده بود، اخیراً با حضور سرمایه گذار جدید شروع می گردد.

به همین منظور امروز جلسه ای با حضور سرمایه گذار و مشاوران او در دفتر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی برگزار گردید که پس از استماع سخنان و دلایل او و همچنین آنالیز مکاتبات و اسناد موجود، نسبت به تغییر مجوز فعالیت و بهره برداری از مجتمع گردشگری مورد نظر به نام سرمایه گذار جدید موافقت حاصل شد.

با توجه به شرایط موجود، می توان انتظار داشت که این مجتمع با حضور گروه سرمایه گذار جدید جان تازه ای بگیرد و در بازه زمانی تعیین، شاهد افتتاح و به بهره برداری آن باشیم.

این مجتمع در حومه شهرستان میاندوآب و نزدیک روستای سوگول تپه واقع شده است و بر اساس طرح و نقشه های آن شامل بخش های متنوعی همانند، سوئیت های اقامتی، چمن بازی، سفره خانه های سنتی، رستوان به روز و سالن همایش خواهد بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 436

به "ورود سرمایه گذار جدید برای تکمیل مجتمع گردشگری تاج میاندوآب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سرمایه گذار جدید برای تکمیل مجتمع گردشگری تاج میاندوآب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید