هشدار ، فروش زمین کوره های جنوب شرق یزد غیرقانونی است

به گزارش شاتر عکاسی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: فروش زمین در محدوده کوره های جنوب شرق شهر یزد غیرقانونی است.

هشدار ، فروش زمین کوره های جنوب شرق یزد غیرقانونی است

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، محسن صادقیان افزود: مردم از خرید این زمین ها به دلیل طی نکردن مراحل تفکیک قانونی خودداری نمایند.

وی ادامه داد: اخیرا از مردم گزارش هایی مبنی بر خرید و فروش زمین کوره های جنوب شرق یزد در منطقه اکرمیه و اکرم آباد توسط برخی بنگاه های املاک دریافت نموده ایم.

صادقیان از اداره کل صمت، اتحادیه بنگاه های املاک و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد خواست ضمن آنالیز موضوع با بنگاه های املاک خاطی برخورد نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد اظهار کرد: برخی از افراد به دلیل این که تفکیک ها و تغییر کاربری ها را به صورت قانونی انجام نداده اند و سرانه ها و حقوق دولتی را در طرح ها لحاظ ننموده اند اقدام به فروش زمین و ملک با قیمت پایین و ارزان و مردم را درگیر مسائل زیادی می نمایند.

صادقیان از مردم خواست قبل از خرید هرگونه ملکی در محدوده کوره ها با بخشداری مرکزی یزد هماهنگی لازم را انجام دهند و همچنین از مالکان املاک و کوره ها خواست نسبت به طی کردن مراحل قانونی برای معین کاربری قانونی به بخشداری مرکزی یزد مراجعه نمایند.

وی به دستگاه های خدمات رسان هشدار داد: ارائه خدمات آب و برق و گاز بدون هماهنگی و مجوز کتبی بخشداری یزد ممنوع است و در صورت تخطی از این امر، کارمندان و مدیرکل دستگاه به واحد تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1043

به "هشدار ، فروش زمین کوره های جنوب شرق یزد غیرقانونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار ، فروش زمین کوره های جنوب شرق یزد غیرقانونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید