بازسازی منزل: نیازمند پشتیبانی دولت برای بازسازی اماکن خسارت دیده از زلزله هرمزگان هستیم

به گزارش شاتر عکاسی، رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، تاکید نمود: امروز بیشترین نگرانی مردم از ترمیم و بازسازی اماکن خسارت دیده از زلزله است و انتظار می رود دولت اعتبارات لازم را در این حوزه زودتر تخصیص دهد.

بازسازی منزل: نیازمند پشتیبانی دولت برای بازسازی اماکن خسارت دیده از زلزله هرمزگان هستیم

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

احمد مرادی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط منطقه ها زلزله زده استان هرمزگان و اقداماتی که باید صورت گیرد، اعلام کرد: در پی وقوع زلزله بیشترین خسارت را در بخش فین و دهستان سیاهو بندرعباس داشتیم. منازل در بعضی از روستاها صددرصد تخریب شده و به زیرساخت های کشاورزی و دامداری استان و بعلاوه چشمه های آب و قنوات نیز خسارت وارد شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: اندازه خسارات وارده برآورد و تنظیم شده است و اعتبار لازم در دولت مصوب شده است، اما اکنون باید اعتبار تخصیص داده گردد تا کار بازسازی هرچه زودتر شروع گردد. تا به امروز با آنچه که ظرفیت استان بوده کار بازسازی شروع شده و احتیاجمند پشتیبانی دولت هستیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: در سفری که معاون اول رئیس جمهور به استان داشتند از نزدیک خسارات وارده را رصد کردند. احتیاج مردم در آن مقطع چادر بود که با پیگیری های اجرا شده احتیاج اولیه تا حدودی برآورده شد. امروز بیشترین نگرانی مردم ترمیم و بازسازی اماکن است.

مرادی تاکید نمود: ضروری است تسهیلات بلاعوض نیز به مردم پرداخت گردد تا بتوانند به زندگی معمولی خود بازگردند. از دولت انتظار می رود تا تخصیص اعتبار را تا آخرین مرحله پیگیری کند. ما نیز به عنوان نماینده مردم این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2000

به "بازسازی منزل: نیازمند پشتیبانی دولت برای بازسازی اماکن خسارت دیده از زلزله هرمزگان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: نیازمند پشتیبانی دولت برای بازسازی اماکن خسارت دیده از زلزله هرمزگان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید