نامه نگاری فدراسیون فوتبال ایران با فیفا درباره بازی با هنگ کنگ، فدراسیون جهانی و میزبان تضمین امنیت دادند

به گزارش شاتر عکاسی، نامه نگاری های فدراسیون فوتبال ایران درباره بازی با هنگ کنگ، پاسخ فیفا مبنی بر تضمین امنیت این کشور برای برگزاری مسابقه را در پی داشت.

نامه نگاری فدراسیون فوتبال ایران با فیفا درباره بازی با هنگ کنگ، فدراسیون جهانی و میزبان تضمین امنیت دادند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شلوغی های هنگ کنگ و تظاهرات گسترده در این کشور که باعث تعطیلی چند روزه فرودگاه بین المللی هنگ کنگ هم شد، فدراسیون فوتبال ایران را بر آن داشت تا در مورد شرایط برگزاری بازی با هنگ کنگ با فیفا نامه نگاری کند. نخستین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در راه جام جهانی 2022 قطر مقابل هنگ کنگ و به میزبانی این کشور روز 19 شهریور برگزار می گردد که موضوع تظاهرات و بسته شدن فرودگاه این کشور فدراسیون فوتبال را دچار نگرانی هایی نموده بود.

فدراسیون فوتبال در نامه نگاری خود با فیفا به عنوان مسئول برگزار نماینده مسابقات انتخابی جام جهانی، ضمن گزارش اتفاقاتی که در هنگ کنگ اتفاق افتاده، پیشنهادی را ارائه می نماید که اگر فضای این کشور برای برگزاری بازی امنیتی ندارد، تکلیف چیست؟ آیا این بازی در زمین بی طرف برگزار خواهد شد یا اینکه کشور میزبان تضمین لازم را برای برقراری امنیت خواهد داد.

فیفا در این خصوص آنالیز های لازم را انجام داده و ضمن دریافت تضمین از هنگ کنگی ها، اعلام نموده که شرایط برای برگزاری مسابقه فراهم است. فیفا اعلام نموده شرایط برگزاری مسابقه را به صورت کامل نظارت می نماید و هنگ کنگی ها نیز در این زمینه ضمانت داده اند که مسئله ای برای برگزاری مسابقه رخ نخواهد داد.

با توجه به تضمین های ارائه شده، روز گذشته چند نفر از ایران راهی هنگ کنگ شدند تا ضمن آنالیز شرایط، هماهنگی های لازم را برای ورود تیم ملی، اسکان، حمل و نقل و... انجام دهند. همچنین ویزای تمام اعضای تیم ایران صادر و هتل رزرو شده است و مسئله ای برای برگزاری مسابقه هنگ کنگ و ایران وجود ندارد. بازیکنان و کادرفنی تیم ملی عصر امروز (چهارشنبه) راهی دبی خواهند شد و پس از ترانزیت در فرودگاه دبی، به هنگ کنگ سفر می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 319

به "نامه نگاری فدراسیون فوتبال ایران با فیفا درباره بازی با هنگ کنگ، فدراسیون جهانی و میزبان تضمین امنیت دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه نگاری فدراسیون فوتبال ایران با فیفا درباره بازی با هنگ کنگ، فدراسیون جهانی و میزبان تضمین امنیت دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید