مهد هندبال ایران سهمیه ای در تیم ملی ندارد، بازماندن هندبالیست های سبزواری از بازی های آسیایی

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، بوروت ماچک سرمربی اهل اسلوونی تیم ملی ایران پس از سرانجام مسابقات لیگ برتر 32 بازیکن را برای حضور در اردوهای آماده سازی و تمرینات تیم ملی دعوت کرد و هر چند نام 7 نفر از تیم سبزوار در لیست منتشر شده به چشم می خورد اما بازیکنان بومی این شهر هندبالی در این مسابقات سهمی ندارند.

مهد هندبال ایران سهمیه ای در تیم ملی ندارد، بازماندن هندبالیست های سبزواری از بازی های آسیایی

رقابت های رشته ورزشی هندبال یکی از 28رشته المپیکی این دوره ار بازی های قاره کهن است.

تیم ملی هندبال کشورمان در حالی در رقابت های بازیهای آسیایی حاضر خواهد شد که نائب قهرمان بازی های آسیایی2010 گوانجو و عنوان سومی شانزدهمین دوره قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی دنیا در بحرین را در کارنامه دارد.

طالبی: پتانسیل سبزوار بیشتر از آن است که نماینده ای در تیم ملی نداشته باشد

هادی طالبی که البته تیم ملی را در بازی های گوانجو با راهنمایی ماچک همراهی می کرد درباره دعوت نشدنش به تیم ملی به خبرنگاران می گوید: لیست اعلام شده حاصل تفکرات سرمربی است اما پتانسیل های سبزوار خیلی بیشتر از آن است که حتی یک نماینده ار بازیکنان شهر هندبال در تیم ملی نباشد.

طالبی که تمایل زیادی برای پاسخگویی سوالات درباره لیست منتشر شده ندارد می افزاید: برای همه بازیکنان دعوت شده آرزوی موفقیت می کنم. ان شاءالله تیم ملی در بازی های کره هم در حد انتظار ظاهر گردد و باعث خوشحالی مردم کشورمان گردد.

مسکنی: گلر اول تیم ملی حق من است

امیر مسکنی گلر سبزواری هم در این رابطه به خبرنگاران می گوید: عملکردم در این فصل از برخی از گلرهای دعوت شده بهتر بوده اما ما سبزواری ها کسی نداریم که از حق مان دفاع کند.

وی اضافه می نماید: گلرهای دعوت شده دوستانم هستند و برای همه شان احترام زیادی قائلم اما نباید از حق گذشت و حق من که گلری اول تیم ملی است.

حجت راه شناس یکی دیگر از باریکنان سبزواری هم معتقد است جای بازیکنان شهرش در تیم ملی خالی است.

وی می گوید: شایسته نیست که از سبزوار مهدهندبال کشور بازیکنی در تیم ملی نباشد من ادعایی درباره دعوت شدنم ندارم اما هادی طالبی و امیر مسکنی حقشان است که در تیم ملی حضور داشته باشند.

راه شناس هم که تمایل زیادی ندارد درباره علت دعوت نشدنش در تیم ملی مصاحبه کند از قطر، کویت و بحرین به عنوان حریف های قدرتمند ایران در بازیهای آسیایی یاد می نماید و می افزاید: اگر بازیکنان آماده باشند جزء 4 تیم خواهیم بود و در صورتی که جمالی و موسوی لژیونرها هم بیایند حضور در فینال دور از دسترس نیست.

..............................

گزارش: رضا قدیریان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 332

به "مهد هندبال ایران سهمیه ای در تیم ملی ندارد، بازماندن هندبالیست های سبزواری از بازی های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهد هندبال ایران سهمیه ای در تیم ملی ندارد، بازماندن هندبالیست های سبزواری از بازی های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید