مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز

به گزارش شاتر عکاسی، ساعت 3 بعد از ظهر بود که تصمیم گرفتیم به سمت دهکده قدیمی نیاگارا برویم جاده بسیار زیبا و توضیحات جنگهای امریکا و کانادا در اواخر قرن 18 و مجسمه سرباز کانادایی همه داستاتهایی بود که من طی این 30 دقیقه با دوستان در میان گزاشتم بعد از بازدید این دهکده زیبا وخوردن چای و قهوه بسمت هتل برگشتیم تقریبا هوا تاریک بود و خیابان پر زرق و برق Clifton Hill Niagara Falls مملو از توریست بود که من توضیحات برگشت به هتل را دادم که حدود 15 دقیقه پیاده راه بود و با تعدادی از دوستان که ترجیح دادند استراحت کنند به هتل برگشتیم.

مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز

همانطوری که همه می دانیم آب مظهر روشنایی و زندگی است لذا این بازدید به خاطر یمن خوشش بعد از چند ساعت گذشتن از سال تحویل انتخاب خوب و به جایی بود.

بعد از پیاده شدن و تهیه بلیط بسمت داخل رفته و با آسانسورهای بزرگ به محل رستوران چرخان برج رفته وبعد از 2 دقیقه وارد رستوران شدیم که بشکل اختصاصی از طرف شرکت رهتورز برای برگزاری مراسم سال تحویل در نظر گرفته شده بود.

دوستان به خرید رفتند و ما هم به کافی شاپ رفتیم تا قهوه ای گرم بخوریم.

روز 11 سفر: ساعت 11 بود که فرودگاه کنکون رسیدم و ضمن تحویل بارها و گرفتن کارت پرواز آماده سوار شدن به هواپیما شدیم. پرواز آنجام شد و ما به سلامتی در هتل هیلتون نیاگارا بودیم مسافران اشاره میکردند اطاقها طبقه بالا باشن که به همگی گفتم، همه طبقه 43 با دید آبشار هست نگران نباشید. همه تورهای اجرا شده توسط شرکت رهتورز در آبشار نیاگارا همیشه در اتاقهای رو به آبشار بوده و مسافران از این بابت همه خوشحال و راضی هستند. قرار شد ساعت 8 صبح در رستوران طبقه 33 برج جنوبی صبحانه در دور هم میل کنیم.

منبع مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز

انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1868

به "مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید