معرفی جاذبه های گردشگری مازندران در نمایشگاه قشم

به گزارش شاتر عکاسی، مهران حسنی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه نخستین نمایشگاه سراسری گردشگری و هتلداری و صنایع وابسته جزیره قشم از روز سه شنبه در قشم شروع به کارکرد، اضافه نمود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز در این نمایشگاه حضور یافته است.

معرفی جاذبه های گردشگری مازندران در نمایشگاه قشم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدت زمان جواب ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

حسنی، معرفی جاذبه های کوهستانی، جنگلی، دریایی و تاریخی مازندران را هدف اصلی حضور در این نمایشگاه برشمرد و اضافه کرد: جاذبه های پایتخت طبیعت ایران - مازندران را برای بازدیدکنندگان در قشم تشریح خواهیم کرد.

وی بیان داشت: در این نمایشگاه دست اندرکاران بخش دولتی و خصوصی صنعت گردشگری از سراسر کشور شرکت دارند و کشور عمان نیز به عنوان یکی از بازارهای هدف ایران در این نمایشگاه حضور دارد.

در این نمایشگاه از 31 استان کشور، 29 استان به جز تهران و قزوین اعلام آمادگی نموده اند و 45 غرفه بزرگ در داخل ساختمان نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد قشم و تعدادی غرفه نیز زیادی در خارج از این فضا برپا می گردد. جامعه هتلداران و جوامع مرتبط با صنعت گردشگری در این نمایشگاه حضور دارند.

برگزاری نمایشگاه و غرفه های صنایع دستی و نمایش زندگی مردم و عشایر، حضور هفت گروه موسیقی محلی از سراسر کشور و دو گروه موسیقی محلی از منطقه قشم از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 722

به "معرفی جاذبه های گردشگری مازندران در نمایشگاه قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاذبه های گردشگری مازندران در نمایشگاه قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید