طراحی سایت: مسابقه اجرای برتر راهنمای سایت پایگاه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار گردید

به گزارش شاتر عکاسی، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای واصله، مسابقه اجرای برتر راهنمای سایت پایگاه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار گردید.

طراحی سایت: مسابقه اجرای برتر راهنمای سایت پایگاه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار گردید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

مسابقه اجرای برتر راهنمای سایت پایگاه میراث جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی به مناسبت سالروز ثبت جهانی این مجموعه به وسیله انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری استان اردبیل برگزار گردید.

حسن صادقی، رئیس انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری استان اردبیل گفت: این مسابقه با شرکت 10 نفر از راهنمایان گردشگری استان و با اجرا در سایت پایگاه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار گردید.

صادقی اضافه کرد: فرآیند این مسابقه از چهار ماه قبل با معرفی منابع و برگزاری کارگاه آموزشی شروع شده بود و در مرحله آخر شرکت گنندگان به اجرای هدایت سایت پایگاه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی پرداختند.

او تاکید نمود: داوری این مسابقه به وسیله 4 نفر از اساتید راهنمای گردشگری و با معین کردن 20 معیار از استانداردهای آموزش راهنمایان گردشگری انجام شد و نفرات برتر با جمع بندی نمرات کسب شده به وسیله شرکت کنندگان معرفی خواهند شد.

منبع: همگردی
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2124

به "طراحی سایت: مسابقه اجرای برتر راهنمای سایت پایگاه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: مسابقه اجرای برتر راهنمای سایت پایگاه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید