محله گالاتای استانبول کجاست ؟

به گزارش شاتر عکاسی، محله گالاتای استانبول کجاست ؟

محله گالاتای استانبول دارای فروشگاه های مجذوب نماینده و تماشای با برندهای معروف می باشد که هر گردشگری را مجذوب خود نموده است این محله دارای خیابان Serdar-ı Ekrem که هر مسافری که از این محله عبور نمایند محال از که از فروشگاه های زیبای آن تماشا نکند این محله فوق العاده با مراکز خرید جالب و بی نظیر را در سفر خود به استانبول ترکیه نباید فراموش کنید. حال با ما در معرفی این محله زیبای استانبول همراه باشید.

محله گالاتای استانبول کجاست ؟

گالاتا خانه بوتیک های محلی فوق العاده و فروشگاه های مجذوب نماینده است. این محله پر از دیوارهایی است که در فرورفتگی آن ها بونیک های مختلف وجود دارد. خیابان کوچک Serdar-ı Ekrem، خیابانی محبوب در این منطقه است که هر گردشگری باید به این خیابان برود و از آن بازدید کند. اگر شما در پی طراحی های ترکیه ای هستید، حتما به این مرکز خرید سر بزنید. Serdari Ekrem روزتان را با خرید کادو و وسایل خانه در محله های منحصربه فرد پر می نماید. جایی که بیشتر مغازه ها از ساعت 11 صبح تا 8 شب در روزهای دوشنبه تا شنبه و از ساعت 11 تا 6 عصر در روزهای یکشنبه باز هستند، شیفت کاری هر مغازه ای فرق دارد.

Atelier 55

در آخر خیابان Serdari Ekrem واقع شده است. این فروشگاه یک فروشگاه دو منظوره است که هم مارک های داخلی و هم بین المللی را ارائه می نماید. فروشگاه شامل طیف گسترده ای از لوازم جانبی، لباس، کفش و جواهرات، مبلمان و آثار هنری است. در پشت این فروشگاه یک کافه کوچک وجود دارد که قهوه های اسپرسو آن بسیار معروف است.

Arzu Kaprol

آرزو از اوایل سال 1990 این مغازه را برای خانم ها و مجله prêt-à-porter طراحی نموده بود. با آموزش و پرورش صنعت مد، این فروشگاه جایزه های معتبر بسیاری دریافت کرد. با برخی از بزرگ ترین مارک ها همکاری داشته است و بر روی صحنه ها معروف مد رفته و لباس هایش را برخی از مدل های معروف در دنیا به نمایش گذاشته اند. او به خاطر طراح های معروف که از پارچه های بافت و چین دار استفاده می نمایند تا هنرهای خود را به نمایش بگذارند.

Bahar Korcan گالاتا

مغازه بهار از چرخه زندگی الهام می گیرد و مجمو عه خود را طراحی می نماید. دیدگاه او طراحی برای پوشاکی است که تغییرات دنیا و مواردی که انسان ها را هدف قرار می دهد را تفسیر کند. مجمو عه های او همواره شامل رنگ های مختلف است. این تنوع باعث جذب هواس ما می گردد، این لباس ها متمایز از یکدیگر و قابل پوشیدن هستند.

Cigdem Akin

آکین طراح مد 20 سال است که در صنعت مد فعالیت می نماید، اماکار خود را به صورت جدی از سال 2004 آغاز کرد و برای خود برندسازی کرد. سبک کلاسیک دارد و پارچه های آن از الیاف طبیعی و رنگ های بکار رفته الهام گرفته از طبیعت است، با این حال لباس هایی بسیار شیک و راحت اند. آکین جزئیات غیر منتظره ای را افزود که باعث شد به مارکی لوکس و منحصر به فرد با طراحی های فوق العاده تبدیل گردد.

Gizia گالاتا

مارکی معروف و لوکس در استانبول به شمار می آید. مارکی زنانه و خبره در کار است، مجموعه های گیزیا از پارچه های مرغوب ایتالیایی است که با سنگ های کریستال با دست دوخته می شوند. ترکیبی خیره نماینده از پارچه های غنی، صنعت مد و زیبایی است، که هر تکه پارچه را به لباسی بی همتا تبدیل می نماید.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 20 مهر 1403 بروزرسانی: 20 مهر 1403 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2345

به "محله گالاتای استانبول کجاست ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محله گالاتای استانبول کجاست ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید