مالک جدید سپیدرود: تمام بدهی ها را می دهم، در ورزش تخصصی ندارم!

به گزارش شاتر عکاسی، مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت می گوید در عرصه ورزش تخصصی ندارد و پیشینه او تجارت است اما قول داده تا مطالبات باشگاه سپیدرود به طور کامل پرداخت گردد.

مالک جدید سپیدرود: تمام بدهی ها را می دهم، در ورزش تخصصی ندارم!

مهران قاسمی مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت در گفت وگو با خبرنگاران، درباره فرایند انتقال مالکیت باشگاه سپیدرود اظهار کرد: انگیزه طرفداران و اشتیاق به ورزش بود که من این مالکیت را پذیرفتم. ما دو جلسه با علی کریمی داشتیم و توافقات لازم برای انتقال مالکیت صورت گرفت. ایشان هم از مقداری مطالبات خود چشم پوشی کردند و تعهدی که من کردم این است که تمام مطالبات فصل های گذشته به طور کامل پرداخت شود.

او ادامه داد: این باشگاه طرفداران خوبی دارد و امیدوارم که لیاقت این را داشته باشیم بتوانیم عملکرد خوبی در این باشگاه داشته باشیم. من در عرصه ورزش هیچ تخصصی ندارم و پیشینه من تجارت است و آمادگی این را نداشتم که به عرصه ورزش راه پیدا کنم اما به طرفداران قول می دهم بدهی های باشگاه پرداخت شود تا شرایط سپیدرود در وضعیت بهتری قرار بگیرد.

قاسمی در خاتمه گفت: باشگاه سپیدرود باید از یک سری بی انضباطی ها و مشکلاتی که در سفرهای تیمی وجود دارد رها شود. تیم باید از این دغدغه ها بیرون بیاید. من به عنوان مالک در این زمینه ها سعی می کنم وظیفه خودم را به طور کامل انجام دهم و بقیه مسائل به بازیکنان، کادر فنی، طرفداران و دست اندرکاران استان برمی شود که چطور ما را همراهی می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 355

به "مالک جدید سپیدرود: تمام بدهی ها را می دهم، در ورزش تخصصی ندارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک جدید سپیدرود: تمام بدهی ها را می دهم، در ورزش تخصصی ندارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید