قدوسی: پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا است، کالدرون غافلگیر شد

به گزارش شاتر عکاسی، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات بوشهر گفت: این شور و هیجان هم طبیعی بود. کالدرون هم بازیکن و مربی بزرگی بوده و فینال جام جهانی را تجربه نموده است. به هر حال با هجوم و استقبال طرفداران روبرو بودند اما یک مقدار غافلگیر شدند.

قدوسی: پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا است، کالدرون غافلگیر شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسین قدوسی در گفت وگوی تلفنی با برنامه سلام صبح بخیر درباره ماجرای عجیبی که برای بازیکنان پرسپولیس در بوشهر رخ داد، گفت: به هر حال پرسپولیس تیمی بزرگ و پرطرفدارترین تیم آسیا است اما حضور این حجم از طرفداران در بوشهر قابل پیش بینی نبود. در فرودگاه امکان دیدار طرفداران با بازیکنان محبوبشان فراهم نشد و آقای پیروانی در پیامی در سایت باشگاه به خاطر این موضوع عذرخواهی کردند.

وی اضافه نمود: در هتل غافلگیری بزرگی در انتظار ما بود، جمعیت زیادی از طرفداران پرسپولیس حضور یافته بودند و تیم حدود 45 دقیقه در اتوبوس معطل شد. ازدحام جمعیت بی نظیر بود و این استقبال پرشور روحیه مضاعفی به تیم داد و آنها را برای بازی بهتر تشویق کرد. درست است قدری باعث معطلی شد و برنامه های اردو به تاخیر افتاد و ممکن هم بود اتفاق ناگواری رخ بدهد، آقای پیروانی هم درخواست کردند هنگام ورود و خروج به هتل و ورزشگاه تدابیر ویژه ای اندیشیده گردد.

قدوسی ادامه داد: از مسئولان و نیروی انتظامی بوشهر تشکر می کنیم که تدبیر به خرج دادند و روز بعد حصارهایی کنار هتل قرار دادند و اینگونه حتی این امکان فراهم شد که طرفداران عکس یادگاری بگیرند و بازیکنان بدون مشکل به ورزشگاه رفتند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

مدیر روابط عمومی پرسپولیس با اشاره به اینکه این تیم بزرگ و پرطرفدار است، درباره واکنش کالدرون یادآور شد: این شور و هیجان هم طبیعی بود. کالدرون هم بازیکن و مربی بزرگی بوده و فینال جام جهانی را تجربه نموده است. به هر حال با هجوم و استقبال طرفداران روبرو بودند اما یک مقدار غافلگیر شدند. تصاویر نشان می دهد چه میزان طرفدار آنجا است و آقای کالدرون هم غافلگیر شدند اما برایشان جالب بود.

قدوسی در انتها گفت: بازیکنان هم از طرفداران تشکر کردند و آنها در ورزشگاه هم برای تیم سنگ تمام گذاشتند. ما دست این عزیزان را می بوسیم. ممکن بود اتفاق ناگواری رخ بدهد اماهمه آنجا پرسپولیسی و عاشق بازیکنان بودند و دوست داشتند بازیکنان را لمس نمایند و سلفی بگیرند و این امکان در روز بعد هم فراهم شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 521

به "قدوسی: پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا است، کالدرون غافلگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدوسی: پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا است، کالدرون غافلگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید