فیس بوک عرضه محصولات تازه را آهسته کرد

به گزارش شاتر عکاسی، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع مطلع اطلاع داد فیس بوک در روزهای اخیر عرضه محصولات تازه را آهسته نموده است.

فیس بوک عرضه محصولات تازه را آهسته کرد

به گزارش خبرنگاران، مدیران این شرکت شبکه اجتماعی بعلاوه کار روی محصولات فعلی را متوقف نموده اند.

فیس بوک هفته گذشته در بحبوحه مخالفت فزاینده نمایندگان مجلس آمریکا و گروه های فعال اعلام نموده بود کار ساخت نسخه اپلیکیشن اینستاگرام برای بچه ها را متوقف نموده است.

پس از این که فرانسس هوگن که به اسم مدیر محصول در تیم اطلاعات نادرست مدنی فیس بوک کار می کرد، فاش کرد که وی سوت زنی بوده که اسناد مربوط به تحقیقات اخیر وال استریت ژورنال را فراهم نموده است، فیس بوک در هفته های اخیر هدف انتقاد قرار گرفته است. این اسناد نشان داده که محققان داخلی فیس بوک اغلب مسائل جدی در مورد محتوای نامناسب یا رفتار کاربر در سرویس های این شرکت شناسایی می نمایند اما فیس بوک به طور معمول پیروز نمی گردد آنها را حل نماید. این گزارشها باعث شده قانونگذاران آمریکایی خواهان تحقیقات و احتمال برگزاری جلساتی در مورد این مسائل شوند.

قطعی شش ساعته سرویس های فیس بوک شامل اینستاگرام، واتس اپ و مسنجر در روز دوشنبه هم به این مسائل به این مسائل اضافه شد. طبق اعلام فیس بوک، این قطعی که مانع دسترسی سه میلیارد و نیم کاربر به سرویس های این شرکت شد، به علت تغییر پیکربندی اشتباه روی داد.

ارزش سهام فیس بوک هفته جاری حدود سه درصد سقوط نموده است.

بر اساس گزارش رویترز، در این بین، کاخ سفید اظهار داشت اقدامات و اصلاحات بیشتری باید با توجه به نگران های حریم خصوصی و اعتماد در مورد شرکت فیس بوک انجام گردد. جن ساکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید این اظهارات را یک روز پیش از شهادت فرانسس هوگن در برابر کنگره مطرح نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1838

به "فیس بوک عرضه محصولات تازه را آهسته کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک عرضه محصولات تازه را آهسته کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید