علیرضا بیرانوند: دفع توپ ژاوی بیشتر از دریافت پنالتی رونالدو به من چسبید، قرار به قهرمان نشدن باشد، بهتر است اصلاً بازی نکنیم

به گزارش شاتر عکاسی، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت که اگر قرار به قهرمان نشدن این تیم در آسیا باشد بهتر است که در بازی فینال به میدان نروند.

علیرضا بیرانوند: دفع توپ ژاوی بیشتر از دریافت پنالتی رونالدو به من چسبید، قرار به قهرمان نشدن باشد، بهتر است اصلاً بازی نکنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: بغض گلویم را گرفته و نمی دانم چه بگویم. بچه ها کار خیلی بزرگی را انجام دادند و خیلی خوشحالم مردم و طرفداران دوست داشتنی که امروز به استادیوم آمدند، با خوشحالی به خانه رفتند.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مهار توپ ژاوی در دقایق پایانی بازی که پرسپولیس را از شکست و حذف از لیگ قهرمانان آسیا نجات داد، مطرح کرد: دعای خیر مردم بود که توانستم توپ را بگیرم، دعای 90 میلیون ایرانی، 40، 50 میلیون طرفدار پرسپولیس و به خصوص 100 هزار طرفداری که امروز به استادیوم آمده بودند. واقعاً خیلی زحمت کشیدم. می دانستم این اتفاق برای پرسپولیس رخ می دهد و به هیچ کدام از پیشنهاداتی که بعد از جام جهانی به من رسید، فکر نکردم. همه چیز را به فال نیک گرفتم و خدا مزد تمام زحماتی را که کشیدم امروز به من داد.

بیرانوند با بیان اینکه خوشحالم سهم کوچکی در این خوشحالی مردم داشتم، گفت: به فینال رفتیم، اما این که دوم شویم واقعاً برای ما مهم نیست. اگر قرار است دوم شویم، بازی نکنیم بهتر است. خیلی زحمت کشیدیم تا به فینال برسیم و هیچ چیز جز قهرمانی ما را خوشحال نمی نماید.

بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و السد ادامه داد: از آقای برانکو متشکرم و خیلی زحمت می کشد و کوشش می نماید. او خیلی جدی تمام تمرکزش را روی فینال گذاشته است. بازی های خیلی سنگینی داریم و چهار روز دیگر باید در لیگ بازی کنیم که این بازی ها خیلی سنگین است. به آقای برانکو بابت تیم خیلی خوبی که جمع کرد و به بازیکنان جوانی که میدان داد، تبریک می گویم. امیدوارم او بعد از چهار سال که یک بار نایب قهرمان و دو بار قهرمان ایران شد، بتواند قهرمان آسیا گردد. مردم هم اکنون هیچ چیز جز قهرمانی آسیا نمی خواهند. از خدا می خواهم به ما یاری کند. واقعاً خدا به ما یاری می نماید، چون خیلی بازیکنان ما رفتند. وقتی از نقل و انتقالات محروم بودیم، پنج بازیکن اصلی مان را از دست دادیم.

بیرانوند با اشاره به رفتن بازیکنان این تیم در ابتدای فصل و مصدومیت بازیکنان این تیم پیش از دیدار مقابل السد، گفت: حسین ماهینی مصدوم شد، دیدید که امروز امید عالیشاه 10، 15 دقیقه بیشتر نتوانست به ما یاری کند. دست برانکو واقعاً خالی بود و واقعاً به او تبریک می گویم با تیمی که کمبود بازیکن داشت، به اینجا رسید. یک خواهش و پیشنهاد هم برای طرفدارانی دارم که نتوانستند امروز به استادیوم بیایند و بازیکنان را از نزدیک ببینند. ما فردا ساعت 11 صبح در استادیوم شهید کاظمی تمرین داریم و امیدوارم طرفداران بیایند به ما روحیه بدهند، ما را تشویق نمایند، چون به حمایت آنها احتیاج داریم به خصوص برای بازیکنان جوانی که داریم. باید یک تشکر هم از رسانه ها داشته باشم که در این یک هفته واقعاً برای پرسپولیس و ایران سنگ تمام گذاشتند و اجازه ندادند حاشیه ای وارد تیم گردد تا بتوانیم فینالیست شویم. امیدوارم در فینال هم با دعای خیر مردم بتوانیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که حس دریافت پنالتی رونالدو بهتر بود یا ضربه سر ژاوی، گفت: فکر می کنم دریافت این ضربه سر ژاوی خیلی به من چسبید، به این دلیل که پس از سال ها تیم بزرگ پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفت و من خودم این سیو را به دریافت پنالتی رونالدو ترجیح می دهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 81

به "علیرضا بیرانوند: دفع توپ ژاوی بیشتر از دریافت پنالتی رونالدو به من چسبید، قرار به قهرمان نشدن باشد، بهتر است اصلاً بازی نکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا بیرانوند: دفع توپ ژاوی بیشتر از دریافت پنالتی رونالدو به من چسبید، قرار به قهرمان نشدن باشد، بهتر است اصلاً بازی نکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید