شکست تیم فدکاپ بانوان ایران برابر عمان

به گزارش شاتر عکاسی، سومین شکست تیم فدکاپ بانوان کشورمان در رقابت های فدکاپ بحرین برابر عمان رقم خورد.

شکست تیم فدکاپ بانوان ایران برابر عمان

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، سومین روز مسابقات تنیس فدکاپ در بخش بانوان به میزبانی بحرین برگزار گردید و نمایندگان کشورمان امروز در سومین دیدار خود مقابل عمان باختند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی ، شهرزاد بانی سعید با نتیجه 2 بر یک حریف عمانی خود را شکست داد و در دومین مسابقه کیمیا اسبقی با نتیجه دو ب صفر مغلوب حریف عمانی شد و سارا آزاد دوست و کیمیا رحمانی در دیدار 2 نفره با نتیجه 2 بر صفر به سود حریف به خاتمه رسید.

تیم ملی تنیس کشورمان با قرار دریافت در گروه چهار تیمی با تیم های مالزی، جزایر پاسیفیک و عمان هم گروه بود که دربابر هرسه تیم باخت.

همچنین در گروه یک تیم های ازبکستان ، نیوزلند و لبنان ، در گروه دو تیم های فیلیپین ، سنگاپور و قزاقستان و در گروه چهارم تیم های اندونزی ، سریلانکا ، بحرین و پاکستان حضور دارند

سارا آزاد دوست ، کیمیا رحمانی ، کیمیا اسبقی پور از تهران و شهرزاد بانی سعید ترکیب تیم ملی کشورمان در این مسابقات را تشکیل می دهند.

مسابقات تنیس فدکاپ با حضور تنیسورهایی از کشورهای ایران ، بحرین، اندونزی، قرقیزستان، لبنان، مالزی، نیوزلند، عمان، جزایر پاسفیک، پاکستان، فیلیپین، سنگاپور، سریلانکا، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان به میزبانی بحرین برگزار می گردد.

این دوره از رقابت ها از 17 لغایت 22 بهمن ماه در بحرین برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 496

به "شکست تیم فدکاپ بانوان ایران برابر عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تیم فدکاپ بانوان ایران برابر عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید