شهربازی کرمانشاه نباید تکرار شهربازی شهرهای دیگر باشد

به گزارش شاتر عکاسی، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، شهربازی کرمانشاه نباید تکرار شهربازی شهرهای دیگر باشد.

شهربازی کرمانشاه نباید تکرار شهربازی شهرهای دیگر باشد

محمد طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست با شهردار و مجموعه سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه از راه اندازی شهربازی به عنوان یک اولویت ضروری برای شهر کرمانشاه یاد کرد و اضافه نمود: هرچند شهربازی فقط یک محل برای بازی است اما این بازی احتیاج امروز بچه ها و نوجوانان و حتی جوانان شهر است.

وی اضافه نمود: بعلاوه این مجموعه می تواند محل مناسبی برای تفریح خانواده ها باشد، لذا احتیاج است اهتمام جدی در این زمینه به کار گرفته گردد.

صحرایی با تاکید بر لزوم راه اندازی این مجموعه در کوتاهترین زمان ممکن گفت: الگوی قدیمی و تکراری برای شهربازی کرمانشاه به کار نمی آید، چرا که صنعت بازی سازی در دنیا به صورت تصاعدی در حال رشد است و ما باید بتوانیم تفریحات به روز و مدرن را در این مجموعه مستقر کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: برای این کار باید شهربازی های پیشرو دنیا هم مطالعه شده و از صنعت بازی آنها در این مجموعه استفاده گردد.

وی تاکید نمود: وقتی جوان و نوجوان ما در فضای مجازی بازی و تفریح هایی را در بعضی کشورها مشاهده می نماید، قطعا در پی استفاده از چنین مجموعه هایی است و اگر نتوانیم شهربازی مدرنی برای او فراهم کنیم، حضور در این مجموعه برای او جذابیت نخواهد داشت.

استاندار کرمانشاه گفت: تکرار شهربازی دیگر شهرهای کشور در این مجموعه به کار نمی آید و باید بتوانیم یک شهربازی پیشرو در کشور احداث کنیم.

صحرایی در ادامه با بیان اینکه وسایل بازی در مجموعه شهربازی کرمانشاه نباید صرفا جنبه بازی و تفریح داشته باشد، گفت: بسیاری کشورها از وسایل بازی استفاده می نمایند که زمینه رشد انواع هوشها از جمله هوش منطقی، هوش هیجانی و...را در بچه ها و نوجوانان فراهم می نماید.

وی اضافه نمود: باید در پی وسایل بازی باشیم که در کنار تفریح و تفریح بتواند زمینه ساز آموزش مهارتهای لازم برای بچه ها و نوجوانان هم باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 17 تیر 1402 بروزرسانی: 17 تیر 1402 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2278

به "شهربازی کرمانشاه نباید تکرار شهربازی شهرهای دیگر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهربازی کرمانشاه نباید تکرار شهربازی شهرهای دیگر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید