شماره 110 سامانه صرفا برای فوریت های پلیسی است

به گزارش شاتر عکاسی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران با اشاره به افزایش تماس های مردمی با سامانه 110 پلیس و طرح سئولات مردم در مورد محدودیت های کرونایی، گفت: سامانه 110 صرفا برای فوریت های پلیسی طرح ریزی شده است.

شماره 110 سامانه صرفا برای فوریت های پلیسی است

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران سردار پرویز یعقوبی با اشاره به اجرای محدودیت های مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، بیان داشت: با توجه به اجرای طرح سراسری محدودیت های کرونایی از ابتدای آذر ماه تماس های شهفرایندان با مرکز فوریت های پلیسی و استعلام در مورد نحوه اجرای طرح تردد به نحو چشمگیری افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در دو روز اول طرح بیش از 210 هزار تماس با سامانه 110 گرفته شد، گفت: حجم تماس های انجام شده با سامانه 110 چهار برابر افزایش داشه است که ادامه این فرایند باعث از بین رفتن تماس های شهفرایندان در موقعیت های اضطراری می شود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران عظیم با تأکید بر اینکه به منظور کاهش مشغول ماندن خطوط 110 و با توجه به اینکه سامانه 110 برای رسیدگی به فوریت های پلیسی می باشد، عنوان داشت: توصیه می شود شهفرایندان گرانقدر تهرانی سئوالات و موارد خود را در مورد ویروس کرونا با سامانه 4030 در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1355

به "شماره 110 سامانه صرفا برای فوریت های پلیسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره 110 سامانه صرفا برای فوریت های پلیسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید