سونی از آمریکا به اروپا می رود

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران: سونی بازارهای ایالات متحده و چین را به مقصد اروپا و ژاپن ترک می نماید.

سونی از آمریکا به اروپا می رود

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرنگاران، شرکت فراوری کننده موبایل سونی با هدف تبدیل شدن به سومین فراوری کننده بزرگ جهان، بازارهای ایالات متحده و چین را ترک می نماید.

دلیلی که موجب چنین تصمیم گیری برای سونی شده، قرار دریافت در رده هفتم، رنکینگ بازار جهانی موبایل است که به قول مسئول توسعه بازار آن، این موضوع موجب آشفتگی خاطر سونی شده است.

کازوئو هیرای مدیر عامل این شرکت هم به خبرنگاران درباره بازار آینده این شرکت گفته است که در گام اول بر روی بازارهای خانگی اروپا و ژاپن تمرکز می کنیم که به نسبت در این بازه، زمان بسیاری صرف توسعه خدمات در این مناطق خواهد شد.

او معتقد است که این دو منطقه بازار بسیار مهمی برای سونی است و از همین جهت منابع قابل توجهی را در آنجا صرف خواهد نمود. اما در مقابل بازار ایالات متحده و چین به اندازه ای نیست که در یک مرحله تمامی اقدامات را بخواهیم در آنجا انجام دهیم بلکه باید توسعه راهبردهای خود را به صورت مرحله به مرحله در آنجا داشته باشیم.

اقدام سونی در جای خود قابل توجه است چرا که از این طریق ضریب نفوذ خود را در میان بازارهای خانگی می افزاید و در شرایطی که بسیاری از اپراتورها نظیر دوکومو با رکود روبرو شده اند، می تواند صندلی قابل قبولی را در میان سایر اپراتورهای فعال در این حوزه به دست آورد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 429

به "سونی از آمریکا به اروپا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی از آمریکا به اروپا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید