رقیبان مهدیزاه را آنالیز کردیم، نباید برای کسب سهمیه غافلگیر شویم

به گزارش شاتر عکاسی، سید شهرام هروی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران، گفت: امیر مهدیزاده تمرینات بسیار خوب و هدفمندی را پشت سر می گذارد و در یک ماه اخیر به صورت کامل تمرکز خود را برای مسابقات کسب سهمیه در پاریس قرار داده و ان شالله در بهترین شرایط به فرانسه اعزام خواهد شد.

رقیبان مهدیزاه را آنالیز کردیم، نباید برای کسب سهمیه غافلگیر شویم

وی ادامه داد: مهدیزاده شانس بالایی برای کسب سهمیه در وزن 67- کیلوگرم دارد. هر چند نمی توان از اتفاقات معمول و رایج در مبارزات غافل شد، ولی با برنامه ای که از مدتها قبل طراحی شده، ان شالله بتوانیم سهمیه سوم را از طریق مهدیزاده کسب کنیم. امیر یکی از بهترین کاراته کاهای دنیاست. او می خواهد با کسب مدالی خوشرنگ از بازی های توکیو، ویترین افتخارات خود را کامل کند.

سرمربی تیم ملی در مورد رقبای امیر در مسابقات پاریس هم گفت: همه 72 کاراته کایی که در وزن 67- کیلوگرم ثبت نام کرده اند، در بهترین شرایط فنی و با هدف کسب سهمیه المپیک به پاریس می آیند و کسی در پی کسب تجربه نیست. این درست که چند کاراته کای شاخص در این وزن حضور دارند که می توانند توجه بیشتری را جلب کنند، ولی ما هیچ رقیبی را دست کم نگرفته و آنالیز خوبی روی رقبا داریم.

هروی در مورد سختی مبارزه نخست برای مهدیزاده هم گفت: به چنین چیزی اعتقاد ندارم. امیر تجربه بالایی دارد و از مدعیان اصلی کسب سهمیه در پاریس است. باید آن سوی موضوع را هم نگاه کرد که امیر هم برای رقبا شناخته شده است و او را آنالیز می کنند. ولی من می گویم سوپرایز خوبی برای همه حریفان داریم.

وی در مورد غیبت پورشیب در اردوهای تیم ملی گفت: پورشیب کاپیتان پرافتخار و متعصب تیم ملی است که، شرایط کسب سهمیه المپیک باعث شد، کاراته دنیا از هنرنمایی او در توکیو محروم شود. معتقدم همه چیز المپیک نیست و پورشیب تأثیر خود را روی کاراته دنیا حتی با غیبت در المپیک گذاشته است. شب گذشته هم جلسه خوبی با پورشیب داشتیم و به امید خدا به زودی به اردوهای تیم ملی باز خواهد گشت.

سرمربی تیم ملی در مورد حضور سعید حسنی پور در رأس تیم ملی هنگ کنگ و تکلیف کادر فنی گفت: سعید مربی با آیندهه ای است که مطمئن هستم تأثیر خود را روی کاراته این کشور خواهد گذاشت. برای او در چالش جدیدی زندگی ورزشی اش، آرزوی موفقیت دارم و ان شالله به زودی یک یا دو نفر را برای حضور در کادر فنی معرفی خواهیم کرد.

هروی در مورد موفقیت کاراته روسیه با حسین روحانی گفت: حسین قهرمان بزرگی در زمان خود بود و اکنون ثابت کرد که مربی بزرگی هم خواهد بود. تأثیر حضور روحانی در تیم ملی ایران بسیار مشهود بود و رقابتهای قهرمانی اروپا هم ثابت کرد که برنامه های او برای پیشرفت کاراته روسیه به خوبی در حال اجرا به ثمر نشستن است. برای روحانی در مسابقات کسب سهمیه در پاریس و مسابقات آینده آرزوی موفقیت دارم.

وی در پایان گفت: اردوی سیزدهم کاراته امروز به پایان می رسد و 15 خردادماه کاراته کاها به اردو باز می گردند و من به همراه امیر 17 خردادماه راهی پاریس خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1744

به "رقیبان مهدیزاه را آنالیز کردیم، نباید برای کسب سهمیه غافلگیر شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیبان مهدیزاه را آنالیز کردیم، نباید برای کسب سهمیه غافلگیر شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید