گنج زاده و عباسعلی به فینال رسیدند، رضازاده و پورشیب برنز گرفتند

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کاراته ایران امروز شنبه چهاردهم شهریورماه شش نماینده روی تاتامی قهرمانی آسیا دارد که بعد از حذف علیپور و حسن بیگی ، حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده با شکست رقبای خود راهی بازی نهایی شد و پورشیب به همراه رضا زاده نیز به نشان برنز دست پیدا کردند.

گنج زاده و عباسعلی به فینال رسیدند، رضازاده و پورشیب برنز گرفتند

حمیده عباسعلی دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی و نقره مسابقات جهانی در وزن 68+ کیلوگرم به روی تاتامی رفت و در بازی نخست 6 بر صفر نماینده ویتنام را شکست داد.ویدر مبازره دوم 5 بر 3 برابر حریف ژاپنی اش پیروز شد و گام به دیدار پایانی گذاشت.

در وزن 84+ کیلوگرم مردان هم سجاد گنج زاده در دیدار اول مقابل نماینده تایلند با نتیجه 9 بر 9 بازی به تساوی رسید و با رای داوران برنده شد. درحالی نتیجه بازی 8 بر یک بود که گنج زاده توانست با اجرای تکنیک زیبا برنده این دیدار باشد. در ادامه وی مقابل نماینده هنگ کنگ قرار گرفت و با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله 4 بر 3 نماینده اردن را شکست داد و فینالیست شد.

در 68-کیلوگرم بانوان الهه رضا زاده در مبارزه نخست برابر حریفی از ژاپن قرار گرفت و پس از تساوی در وقت قانونی مبارزه با نتیجه 5بر5 با رای داوران باخت و به جدول شانس مجدد رفت تا به مبارزاتش ادامه دهد.وی در این گروه مقابل کاراته کای چینی 4 بر 2 به فزونی رسید و مدال برنز این وزن را از آن خود کرد.

همچنین ذبیح اله پورشیب در وزن84-کیلوگرم در دو مبارزه ابتدایی نماینده ویتنام و هند را شکست داد در ادامه برابر قهرمان ژاپنی جهان نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت. پورشیب در این جدول مقابل کاراته کا قزاقستانی با نتیجه 6 بر یک به فزونی رسید و برنز گرفت.

برای تیم ملی کاراته ایران تا کنون امیرمهدیزاده یک مدال طلا ، سعید احمدی و سحر کرجی دو نشان نقره ، الهه رضا زاده ، ذبیح الله پورشیب و مهران قربانعلی پور سه نشان برنز کسب کرده اند. مهسا افسانه، رضا روشن ، ابراهیم حسن بیگی ، رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی نیز از دور مسابقات کنار رفتند.

سیزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا صبح امروز جمعه 13 شهریورماه با شرکت 285 کاراته از 33 کشور در یوکوهامای ژاپن آغاز و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 644

به "گنج زاده و عباسعلی به فینال رسیدند، رضازاده و پورشیب برنز گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گنج زاده و عباسعلی به فینال رسیدند، رضازاده و پورشیب برنز گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید