خبرنگاران دو و میدانی کار پارالمپیکی: شرایط اردوی کیش مطلوب است

به گزارش شاتر عکاسی، اصفهان - خبرنگاران - علیرضا مختاری دو و میدانی کار پارالمپیک گفت: شرایط ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان در جزیره کیش باوجود شلوغی و حضور پررنگ مسافران، مطلوب و امکانات مورد نیاز فراهم شده است.

خبرنگاران دو و میدانی کار پارالمپیکی: شرایط اردوی کیش مطلوب است

مختاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: شرایط اقامتی، سالن بدنسازی و وسایل و امکانات مورد نیاز خوب است و تمرینات در 2 بخش بدنسازی و فنی دنبال می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به آلودگی و سرمای هوا در نقاط مختلف کشور، جزیره کیش مکان مناسبی برای برپایی اردو بود اضافه نمود: تمرینات آماده سازی و فنی تا 25 بهمن ادامه خواهد یافت و پس از آن چند روز استراحت خواهیم داشت.

پرتابگر وزنه در پارالمپیک 2021 توکیو گفت: قرار است اردوی بعدی در اسفند برگزار شود و البته فدراسیون جانبازان و معلولان قصد دارد در همان ماه رکوردگیری انجام دهد، ولی پیشنهاد ما انجام رکوردگیری در اردیبهشت یا خرداد سال آینده است.

مختاری با اشاره به اینکه در اردوی کیش بیشتر بر حرکات سرعتی و به اصطلاح انفجاری معطوف شده است اظهارداشت: ورزشکارانی از آمریکا، یونان و جمهوری چک رقبای اصلی در پارالمپیک 2021 توکیو خواهند بود که البته به غیر از پرتابگر جمهوری چک، دیگر ورزشکاران در یک سال اخیر رکوردی ثبت نکرده اند.

این ورزشکار معلول اصفهانی شرح داد: با حمایت و توجه مسوولان ملی و استانی امیدوار به کسب مدال در آن آوردگاه مطرح هستیم و با همین هدف تمرینات و اردوها را سپری خواهیم کرد.

المپیک تابستانی 2020 که قرار بود از تاریخ 24 ژوئیه (3 مرداد 1399) تا 9 اوت سال 2020 (19 مرداد 1399) به میزبانی شهر توکیو در کشور ژاپن برگزار شود به دلیل همه گیری بیماری کووید-19 به سال 2021 (1400) موکول شد.

علیرضا مختاری ملی پوش پرتاب وزنه ایران آبان سال گذشته با کسب عنوان دوم در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان در دبی، سهمیه پارالمپیک توکیو را به دست آورد.

بنا به اعلام فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اردوی آمادگی تیم ملی پارادوومیدانی، با دعوت از چهار ملی پوش، به صورت غیر متمرکز در کیش و اهواز برگزار می شود.

علیرضا مختاری از اصفهان به مربیگری نصرالله احدی مربی اصفهانی (5 تا 25 بهمن) در جزیره کیش دور جدید تمرینات خود را آغاز کرده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1477

به "خبرنگاران دو و میدانی کار پارالمپیکی: شرایط اردوی کیش مطلوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دو و میدانی کار پارالمپیکی: شرایط اردوی کیش مطلوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید