خبرنگاران انجمن سینمای جوانان بوشهر از فیلم اولی ها حمایت می نماید

به گزارش شاتر عکاسی، بوشهر- خبرنگاران- رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر گفت: با هدف فراوری آثار فاخر این انجمن از هنرمندان این استان برای فراوری اولین فیلم آنها، حمایت می نماید.

خبرنگاران انجمن سینمای جوانان بوشهر از فیلم اولی ها حمایت می نماید

به گزارش خبرنگاران، عبدالرحمن برزگر روز دوشنبه در این ارتباط به رسانه ها گفت: انجمن سینمای جوانان استان بوشهر برای سومین سال پیاپی در حمایت از فیلم سازان از علاقمندان که برای نخستین بار فیلم سازی را تجربه می نمایند، حمایت اقتصادی و تجهیزاتی خواهد نمود.

وی اظهار کرد: فیلم سازان باید فیلمنامه های خود را برای آنالیز و برنامه ریزی فراوری و تا خاتمه آبان ماه امسال به دفتر سینمای جوان استان بوشهر تحویل دهند.

برزگر ادامه داد: اهمیت خانواده و سبک زندگی، افزایش سرمایه اجتماعی، امید و نشاط، عدالت خواهی و مبارزه با فساد، خود باوری، اراده و قدرت ملی و میراث فرهنگی اقلیم های مختلف، شامل آداب و رسوم، زبان و گویش و لهجه، سنت های ملی و دینی، مراسم آیینی و ارزش های اخلاقی از موضوع های اولویت دار این انجمن است.

وی یادآور شد: انجمن سینمای جوانان استان بوشهر تا به امروز با بیش از 100 فیلمساز این استان برای فراوری اثر همکاری نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1252

به "خبرنگاران انجمن سینمای جوانان بوشهر از فیلم اولی ها حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انجمن سینمای جوانان بوشهر از فیلم اولی ها حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید