حمله به کاروان سفارت انگلیس در لیبی

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران: یک مقام رسمی سفارت انگلیس در لیبی امروز یک شنبه بیان کرد یک کاروان سفارت این کشور در لیبی در خارج از شهر طرابلس مورد حمله افراد مسلح نهاده شد ولی در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.

حمله به کاروان سفارت انگلیس در لیبی

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ در حالی که سفارت انگلیس در طرابلس از زمان تشدید اوضاع امنیتی تعداد کارمندان خود را کاهش داده یکی از مقام های سفارت انگلیس در لیبی تأکید کرد: در حمله افراد مسلح به کاروان کارمندان سفارت در خارج شهر طرابلس که به سوی مرز تونس در حرکت بودند به کسی آسیب نرسیده و مهاجمان قصد آدم ربایی داشته اند.

بر اساس این گزارش درگیری های خونین و تنشهای داخلی لیبی در دو هفته گذشته از سال 2011 میلادی و سرنگونی رژیم معمر قذافی تاکنون بی سابقه بوده است.

این مقام رسمی سفارت انگلیس در لیبی گفت: این حمله تلاشی برای آدم ربایی بوده و کاروان سفارت انگلیس در حال حرکت به سوی مرز تونس بوده است. کسی در این حمله آسیب ندیده ولی خودروها از بین رفته است.

آمریکا نیز روز گذشته سفارت خود در لیبی را تخلیه و دیپلمات های خود را تحت حفاظت نیروهای ارتش لیبی به مرز تونس منتقل نموده است.

پ1

منبع: تسنیم
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 559

به "حمله به کاروان سفارت انگلیس در لیبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله به کاروان سفارت انگلیس در لیبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید