تور چین: حرکت چین به سمت تصاحب بازار EV جهان

به گزارش شاتر عکاسی، وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین شرکت های EV را تشویق به ادغام کرد تا قدرت این کشور برای تصاحب بازار های جهانی افزایش یابد.

تور چین: حرکت چین به سمت تصاحب بازار EV جهان

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران، به نقل از اتوکار، همانطور که دولت چین بیان کرد ادغام فراوریکنندگان وسایل نقلیه برقی (EV) در حال اجرا است، اما هیچ کس نمی تواند تعداد فراوری کنندگان EV در چین را اعلام کند. برآورد ها نشان می دهد 300 فراوریکننده در این کشور هستند اما سرعت و مقیاس سرمایه گذاری آنقدر زیاد بوده که رقم دقیق معین نیست.

ماه گذشته، شیائو یاکینگ، وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین گفت: ما در حال حاضر تعداد زیادی شرکت الکتریکی در بازار داریم. ما ادغام و تجدید ساختار در بخش EV را تشویق می کنیم.

البته قیمت سهام 10 فراوریکننده برتر EV در این کشور در پی این اظهارات دچار تزلزل شد.

اما آیا آن ها می توانند پیروز شوند؟ برای رسیدن به پاسخ کافی است فقط پیشرفت نشان های تجاری چینی در بحث خودروسازی را در دهه گذشته در نظر بگیرید. آنالیز این بازار نشان می دهد که چگونه بازار می تواند به سرعت گردش کند و چگونه خریداران می توانند به راحتی تحت تأثیر ساخته های داخلی قرار گیرند. این سود حاصل از فروش بازار داخلی است که جاه طلبی های بین المللی را تحریک می نماید.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1851

به "تور چین: حرکت چین به سمت تصاحب بازار EV جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: حرکت چین به سمت تصاحب بازار EV جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید