جلوگیری از تبدیل زمین های کشاورزی کرمان به ویلا و مناطق مسکونی

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران:رئیس شورای اداری شهرستان کرمان با بیان اینکه باید از تغییر کاربری ها و تبدیل اراضی دولتی به غیر دولتی جلوگیری گردد، گفت: تبدیل زمین های کشاورزی کرمان به ویلا و مناطق مسکونی کار نامناسبی است و باید با آن برخورد گردد.

جلوگیری از تبدیل زمین های کشاورزی کرمان به ویلا و مناطق مسکونی

جهت دریافت خدمات معماری ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از کرمان، محمدعلی توحیدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان، با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، اظهار کرد: آزادگان نماد مقاومت رزمندگان اسلام هستند و ورود شکوهمند آنها را به کشورمان از یاد نخواهیم برد که با چه شور و نشاط و شادی مورد استقبال قرار گرفتند.

فرماندار کرمان بر لزوم برطرف حصر از اراضی دولتی که به طور غیر قانونی تحت تصرف برخی افراد قرار گرفته تاکید و توضیح داد: باید بر جلوگیری از تغییر کاربری ها و تبدیل اراضی دولتی به غیر دولتی اهتمام جدی کرد.

توحیدی با بیان اینکه اختلاط زن و مرد زیبنده کشور اسلامی نیست، گفت: می توانیم شرایط مناسبی را در سیستم اداری فراهم کنیم تا فعالیت بانوان شاغل با سهولت و راحتی بیشتری انجام گردد.

وی اضافه کرد: کار در محیط مختلط محدودیت و مسائل خاص خود را دارد و گاهی سبب پایین آوردن کارایی و راندمان کاری می گردد.

رئیس شورای اداری شهرستان کرمان اضافه کرد: اینکه برخی مدیران معتقدند برای ایجاد نظم و دقت بیشتر باید از بانوان به عنوان دفتردار استفاده گردد، صحیح نیست، زیرا بسیاری از آقایان توان انجام بهینه این کار را دارند.

توحیدی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت مطرح کرد: امروز مردم و مسئولان به این نتیجه رسیده اند که با وجود همه محدودیت ها و حصرها می توان با کوشش و پشتکار مسائل را حل و فصل کرد.

وی خواهان برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم هفته دولت شد و مطرح کرد: مدیران ادارات همه کارگزاران دولت و نظام جمهوری اسلامی هستند، به همین سبب این هفته مربوط به اداره خاصی نیست و همه دستگاه ها بایستی نسبت به برگزاری برنامه هایی در شأن دولت اسلامی و نیز شهیدان رجایی و باهنر کوشش نمایند.

فرماندار کرمان با اشاره به مواضع خصمانه کشورهای مستکبر علیه ایران، گفت: در حال حاضر جهان به این موضوع اذعان دارد که ایران به دنبال سلاح های کشتار جمعی نیست و هدف کشورهای مستکبر جلوگیری از رشد کشورهای در حال پیشرفت و وابسته کردن بیشتر آنهاست .

توحیدی با تمجید از خروش بزرگ مردم نوع دوست اسلامی در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: مردم ما مردم بزرگی هستند که هرجا ندای مظلومی را بشنوند آماده همراهی و دادخواهی از آنها هستند و این را در حمایت از ساکنان مظلوم غزه به اثبات رسانده است .

وی اعلام کرد: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و اگر عزت و سربلندی در حال حاضر وجود دارد، از برکت فداکاریهای آنان است.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 933

به "جلوگیری از تبدیل زمین های کشاورزی کرمان به ویلا و مناطق مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از تبدیل زمین های کشاورزی کرمان به ویلا و مناطق مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید