جزئیات برگزاری دفاعیه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی در واحد تهران شمال

به گزارش شاتر عکاسی، بستر برگزاری دفاعیه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی در واحد تهران شمال به وسیله سامانه دان مهیا شده است.

جزئیات برگزاری دفاعیه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی در واحد تهران شمال

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه انتها نامه گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، در راستای فاصله گذاری اجتماعی در دوران شیوع کرونا بستر برگزاری دفاعیه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی در واحد تهران شمال به وسیله سامانه دان مهیا شده است.

برگزاری جلسات دفاعیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی، پیش دفاع و دفاع از عنوان پروپوزال دکتری به صورت حضوری با حفظ فاصله گذاری اجتماعی فقط با حضور دانشجو، استاد، راهنما، مشاور و داور ضمن هماهنگی با مسئول پژوهش آن دانشکده امکان پذیر است. درصورتی که استادان مربوطه خارج از استان تهران باشند در این صورت برگزاری جلسه الزاماً به صورت مجازی است.

امکان برگزاری جلسات دفاعیه به صورت مجازی به وسیله سامانه دانش با ارسال نامه کتبی به معاونت پژوهش واحد در مورد مشخصات جلسات دفاعی (نام دانشجو، مقطع، رشته، شماره دانشجویی، کد ملی و شماره موبایل، نام استاد راهنما، مشاور و داور با ذکر کد ملی و شماره موبایل، تاریخ و زمان دقیق جلسه دفاعیه) فراهم است.

گفتنی است از این نامه حداقل 10 روز کاری قبل از برگزاری جلسه دفاعیه باید به اداره پژوهش ستاد ارسال شده باشد. در زمان یادشده گذرواژه و شناسه ورود به سامانه در زمان اعلام شده جهت برگزاری جلسه دفاعیه به صورت پیامکی ارسال می گردد؛ به شرطی که پیامک تبلیغاتی روی گوشی مسدود نشده باشد.

ارسال فایل از کل انتها نامه دانشجویی به صورت pdf و پاورپوینت جهت برگزاری حجم فایل ارسال شده باید محدود و حداکثر 10 مگابایت باشد. هم چنین ترجیحاً زمان برگزاری جلسات دفاعیه در ساعت اداری از ساعت 9 تا 14 اعلام گردد.

درصورتی که درخواست های ارسالی تداخل در ساعات برگزاری جلسات دفاعیه پیش آید، اولویت انتخاب اولین درخواست است بدیهی است زمان پیشنهادی با توجه به ساعات کم ترافیک سامانه است در زمان برگزاری جلسات دفاعی مسئول پژوهشکده دانشکده و نماینده از اداره پژوهش استاد نیز به عنوان ناظر در جلسه حضور دارد.

در صورت عدم رعایت موارد مذکور اداره پژوهش استاد هیچ گونه مسئولیتی را در این خصوص عهده دار نخواهد بود. جهت کسب هدایت برای تنظیم صورت جلسه دفاعیه به صورت الکترونیکی می توان با رئیس اداره علم و علم سنجی فاطمه حدادیان به صورت تلفنی هماهنگی لازم را به عمل آورد؛ گفتنی است راهنمای استفاده از زیرساخت سامانه در پورتال واحد بخش معاونت پژوهشی قابل دسترسی است.

دانشجویان پزشکی و علوم پزشکی حضوری یا نیمه حضوری از انتها نامه خود دفاع نمایند

دانشگاه آزاد در اطلاعیه ای امور آموزشی و پژوهشی دانشجویان پزشکی و غیرپزشکی، زمان برگزاری کلاس های تحصیلات تکمیلی، فرایند پیش دفاع و دفاع، نحوه درخواست میهمانی و ... را بیان کرد.

بر اساس این اطلاعیه برای آن دسته از دانشجویان که پیش از بروز شرایط فعلی با تأیید استاد راهنما و مدیر گروه مربوطه آمادگی دفاع از انتها نامه یا رساله کارشناسی ارشد، دکتری عمومی یا تخصصی و PHD را داشته و به دلیل محدودیت های ناشی از ویروس کرونا جلسه دفاع آن ها برگزار نشده، در اسرع وقت نسبت به برگزاری جلسه دفاعیه تحت نظارت مسئولان ذی ربط به صورت ترجیحاً الکترونیکی، حضوری یا نیمه حضوری با رعایت الزامات بهداشتی و ضوابط اقدام گردد.

با توجه به شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا جهت کاهش جابه جایی و تردد دانشجویان بعد از آغاز کلاس های حضوری، پیشنهاد می گردد؛ صرفاً امکان حضور دانشجو در کلاس های درسی، عملی- آزمایشگاهی و کارآموزی، در بخش های بالینی (با توجه به کمبود عرصه بالینی در صورت موافقت واحد مبدأ و مقصد) محل سکونت با ارائه مستندات فراهم آورده و بعد از امتحان، گواهی گذراندن دوره و نمره اخذشده جهت جلوگیری از هرگونه شبهات به صورت اتوماسیونی به معاونت علوم پزشکی سازمان اعلام و رونوشت نیز جهت واحد مبدأ اعلام گردد.

برگزاری نخستین جلسه دفاع مجازی از رساله دکتری در واحد تهران جنوب

در ایام شیوع بیماری کرونا و با توجه بخشنامه فاصله گذاری هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران جنوب اقدام به نصب و راه اندازی جلسات دفاع آنلاین بر روی سرور دانشگاه کرد و هشتم اردیبهشت ماه امسال نخستین جلسه مجازی دفاع از رساله دکتری امروز با موفقیت برگزار گردید.

حسن گروسی، دانشجوی رشته حقوق عمومی با هدایت بابک باصری و مشاوره مهدی هداوند و علی فقیه حبیبی با موفقیت از رساله خود دفاع کرد.

این ارائه به صورت آنلاین به استماع داور این جلسه، باقرزاده رسید و پس از دریافت نظرات وی در این محیط و ارائه نقطه نظرات اساتید و بحث و گفتگو، موردپذیرش نهاده شد.

4084/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1038

به "جزئیات برگزاری دفاعیه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی در واحد تهران شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری دفاعیه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی در واحد تهران شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید