تور سنگاپور: تفریحات مقرون به صرفه در سنگاپور

به گزارش شاتر عکاسی، کارهایی که می توانیم مقرون به صرفه در سنگاپور مقرون به صرفه دهیم

سنگاپور کشور گرانی است و شاید کاریش نشود کرد، در این شهر نسبت به کشورهای اطرافش با قیمت های گرانتری روبرو می شوید، البته اگر بخواهید سفر کوچک چند روزه داشته باشید شاید خیلی به مسئله ای بر نخورید اما برای سفرهای طولانی شاید آنقدر هزینه های زندگی شوکه نماینده باشد که آن هایی که تصمیم دارند مقرون به صرفه سفر نمایند دور این شهر را خط بکشند، اما اگر همچنان دلتان می خواهد که سنگاپور را ببینید ما می توانیم تفریحاتی به شما پیشنهاد بدهیم که بدون اینکه جیبتان زیادی خالی شوید از تماشا این شهر زیبا هم بی نصیب نشوید، با خبرنگاران همراه باشید تا 5 کار مقرون به صرفه در این شهر را به شما معرفی کنیم.

تور سنگاپور: تفریحات مقرون به صرفه در سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

خوردن غذاهای مقرون به صرفه در محله هند کوچک

سنگاپور غذاهای خیلی خوشمزه ای دارد اما بیشتر رستوران های این شهر گران هستند، یکی از برترین جاهایی که می توانید در آنجا غذا میل کنید محله هند کوچک است در آنجا غذاهای عالی هندی را فقط به قیمت 5 دلار سنگاپور تهیه کنید، به مغازه هایی بروید که در آنجا راحت بتوانید غذای خود را با دست بخورید و از آن لذت ببرید، ممکن است تنها خارجی ای باشید که به محله هند کوچک رفته تا غذا بخورد بنابراین از نگاه های خیره مردم تعجب نکنید. غذاخوردن در این محله یکی از برترین تفریحاتی است که می توانید در این شهر داشته باشید.

خوردن غذاهای مقرون به صرفه در محله چینی ها

جای دیگری که می گردد در آنجا غذاهای عالی و مقرون به صرفه پیدا کرد محله چینی ها است، در این جا یک عالمه غذای چینی خوشمزه در ظرف های کوچک و با مزه انتظار شما را می کشد، دستفروش های زیادی هم هستند که غذاهای مقرون به صرفه می فروشند، در محله چینی ها هم غذاهای خوشمزه و مقرون به صرفه بخورید و هم در محله بگردید و مردم را تماشا کنید، می توانید با چسبیدن به دستفروشان محله چینی ها و محله کوچک هند هزینه های خورد و خوراک خود را خیلی کم کنید.

ناهار خوردن

اگر در پی جایی زیبا هستید تا در آنجا بنشینید و غذای خوب بخورید برترین زمان برای غذا خوردن در رستوران های معروف سنگاپور در زمان ناهار است چون اون موقع رستوران ها 20 درصد تخفیف می دهند اینجوری می توانید در غذاهای خود تنوع هم ایجاد کنید. حتما به رستوران های مراکز خرید زیر زمینی هم سر بزنید چون در آنجا غذاهای ویژه ای برای ناهار سرو می گردد.

گردش در باغ ها

رفتن به باغ گیاه شناسی مجانیه و محلی عالی برای گشت و گذار مخصوصا در صبح و عصر است چون در این زمان ها هوای استوایی سنگاپور کمی خنک تر می گردد، صبح های خیلی زود مردم در چمن ها تمرین های تای چی انجام می دهند که تماشا حرکات هماهنگ آن ها می تواند خیلی هیجان انگیز باشد.

باغ وحش سنگاپور و سافاری در شب

باغ وحش سنگاپور از آن دست جاهایی است که اگر نروید از دستتان رفته ! دراین باغ وحش حیوانات را در قفس های کوچک نیستند و می توانید یک تور شبانه هم به همه قسمت های پارک داشته باشید و زندگی در شب حیوانات را هم ببینید، البته این تور پولش خیلی مقرون به صرفه نیست اما اگر این دو کار را با هم انجام دهید در آخر پول کمتری پرداخت می کنید.

منبع: nomadicmatt.com

منبع: الی گشت
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1950

به "تور سنگاپور: تفریحات مقرون به صرفه در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور: تفریحات مقرون به صرفه در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید