تعبیر خواب ترمز اتومبیل

به گزارش شاتر عکاسی، تعبیر خواب ترمز بریدن ماشین بیانگر ضعیف بودن اراده فرد بیننده خواب است. با تعبیر خواب ترمز دریافت و تعبیر دیدن تعمیر ترمز در خواب آشنا شوید.

تعبیر خواب ترمز اتومبیل
سرویس سرگرمی -تونی کریسپ در کتاب خود به نام فرهنگ تفسیر رویا دیدن اتومبیل در خواب را نمادی از غرایز و احساساتی می داند که محرک ما هستند، بنابراین ترمز دریافت و عمل توقف می تواند به معنای ایجاد مانعی بر سر راه این نیروی محرک باشد.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

اگر ترمز اتومبیل در خواب کار نمی کرد: ممکن است به اضطراب شدید و یا از دست دادن زمام امور اشاره کند لذا این رویا می تواند به به ترس از ریسک و مواجهه با چیزهای تازه به دلیل ترس از اینکه مبادا از کنترل خارج شوند نیز اشاره کند.

ترمز اتومبیل: توان شخص برای در کنترل اضطراب و سایر احساسات نیز اشاره دارد.

تعبیر دیدن ترمز دریافت در خواب

به گفته معبران غربی ترمز بیانگر کنترل احساسات ضعیف و سست است البته در جایی دیگر عنوان شده است حرکات و اعمالی مانند رانندگی، سریع رفتن و ترمز دریافت در هنگام سوار شدن اتومبیل در طبقه امیال جنسی قرار می گیرند.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: ترمز را در خواب بدون اتومبیل نمی توان دید. چنانچه در خواب ببینیم سوار اتومبیلی هستیم که ترمز آن می گیرد نشان خطر نیست بلکه گویای وحشتی است که از آینده داریم. ترمز نماینده قدرت اراده و توان خویشتن داری ما در خواب است.

تعبیر خواب ترمز بریدن ماشین

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر خواب دیدیم که ترمز ماشین ما نمی گیرد نشان آن است که اراده ما سست می گردد و در تصمیم گیری ها دچار تردید و هراس می شویم که البته خوب نیست.

تعبیر خواب تعمیر ترمز ماشین

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب دیدیم که ترمز ماشین خود را تعمیر می کنیم خوب است چون خواب ما می گوید که در آینده ای نزدیک به بازسازی شخصیت خود می پردازیم.

منبع: setare.com
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1240

به "تعبیر خواب ترمز اتومبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب ترمز اتومبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید