ترامپ: ما پیروز می شویم،مردم این سرقت را تحمل نخواهند کرد، بازشماری آرای جورجیا را متوقف کنید، عکس

به گزارش شاتر عکاسی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد یکشنبه با اشاره به حضور چند هزار نفری هواداران خود در واشنگتن، مجدداََ خود را پیروز انتخابات ریاست جمهوری این کشور خواند.

ترامپ: ما پیروز می شویم،مردم این سرقت را تحمل نخواهند کرد، بازشماری آرای جورجیا را متوقف کنید، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد یکشنبه در واکنش به تجمع حامیان خود در واشنگتن به رسانه ها و سیستم انتخاباتی ایالات متحده حمله نموده و نوشت:ما پیروز می شویم! و سپس در توئیت دیگری نوشت: مردم، سرقت شدن این انتخابات از آنها توسط کمپانی خصوصی افراطی چپ گرای دومینیون و دیگران را تحمل نخواهند کرد.

رئیس جمهور آمریکا تنها چند دقیقه بعد مجددا نوشت: صدها هزار نفر از مردم حمایت خود [از من را] در واشنگتن نشان دادند. آنها انتخابات فاسد و متقلب را تحمل نمی نمایند.

ترامپ در توئیت دیگری نشان داد که حتی به بازشماری آراء در ایالت جورجیا - که خواست ستاد انتخاباتی خودش بوده - نیز راضی نشده و اضافه نمود: بازشماری دستی آراء در جورجیا، اتلاف وقت است. آنها امضاءها را تطابق نمی دهند. بازشماری را تا زمانی که تطابق دهند، متوقف کنید. اجازه ندهید دموکرات های افراطی چپ گرا، انتخابات را سرقت نمایند.

ترامپ با انتشار تصاویری از سوی شبکه فاکس نیوز نوشت: آنها به ناظران انتخاباتی ما اجازه ورود به اتاق های شمارش آراء را نمی دهند. ما به تنهایی در آن پیروز شدیم!

کمپانی توئیتر نیز با زدن برچسب هشدار روی توئیت های رئیس جمهوری آمریکا، نوشت ادعای وی درباره تقلب در انتخابات مورد مناقشه بوده و صحت آن تایید نشده است.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه به رسانه های آمریکا حمله کرد و نوشت: فاکس نیوز و شبکه های اخبار جعلی، [تصاویر] این گردهمایی بزرگ را نشان نمی دهند. در عوض، خبرنگاران خود را در خیابان های تقریبا خالی مستقر نموده اند. ما اکنون تحت سرکوب رسانه ها قرار داریم!

کیلی مک انانی سخنگوی کاخ سفید شامگاه شنبه مدعی شد که بیش از یک میلیون نفر از هواداران رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن حضور یافته اند، این در حالی است که خبرگزاری فرانسه در برآورد میزان تجمع هواداران ترامپ در اطراف میدان آزادی واشنگتن نوشت که این تجمع هزاران نفری بوده است.

310310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1328

به "ترامپ: ما پیروز می شویم،مردم این سرقت را تحمل نخواهند کرد، بازشماری آرای جورجیا را متوقف کنید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: ما پیروز می شویم،مردم این سرقت را تحمل نخواهند کرد، بازشماری آرای جورجیا را متوقف کنید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید