تثبیت منابع بیمه سلامت کلید ارایه با کیفیت خدمات

به گزارش شاتر عکاسی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بی توجهی در تثبیت اعتبارات در بیمه سلامت مشکلاتی را به وجود آورده است.

تثبیت منابع بیمه سلامت کلید ارایه با کیفیت خدمات

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از آی هینا، مسعود پزشکیان با تاکید بر اجرای قوانین مصوب مجلس دربیمه گفت: مهم ترین بحث در بیمه سلامت تثبیت منابع است، این درحالی است که اعتبارات در بیمه تثبیت شده نبوده و این مساله مشکلاتی را به وجود آورده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو درمجلس شورای اسلامی اضافه نمود: عدم پرداخت به موقع اعتبارات و تاخیر درتخصیص منابع سبب می گردد بیمه در پرداخت هزینه ها به ارایه دهندگان خدمت دچار مشکل گردد، بنابراین ایجاد بی اعتمادی میان خریدار و ارایه دهنده خدمت به زیان مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیمه باید درچارچوب نظام سطح بندی و ارجاع خرید خدمت کند تاکید نمود: اگر بیمه به صورت فعال در تخصیص منابع، تجمیع ومکانیزم های پرداخت براساس عملکرد عمل کند، به یک سازمان قدرتمند در ارایه خدمات تبدیل خواهد شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به اینکه دولت در تخصیص اعتبارات بیمه و حوزه بهداشت و درمان با جدیت عمل کند اظهارداشت: اگر 7 درصد درآمد کشوررا به سلامت اختصاص دهیم، می توان هزینه مورد احتیاج برای ارایه خدمت همه مردم را تعریف کرد؛ درغیر این صورت نارضایتی در ارایه دهندگان خدمت ایجاد می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1316

به "تثبیت منابع بیمه سلامت کلید ارایه با کیفیت خدمات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تثبیت منابع بیمه سلامت کلید ارایه با کیفیت خدمات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید