بدون لپ تاپ به این کافه های پاریس نروید!

به گزارش شاتر عکاسی، کافه های لپ تاپی پاریس

از ارنست همینگوی گرفته تا جرج اورول بیشتر نویسندگان بزرگ زمانی را در فرانسه گذرانده اند و از فرهنگ، منظره ها شگفت انگیز، غذاهای خوشمزه و مردم گرمش الهام گرفته اند. این موضوع در خصوص فیرلنسرها و افراد دور کار هم صادق است فقط با این تفاوت که ابزار کارشان فرق دارد. ممکن است تا حالا برای شما هم پیش آمده باشد که درسفر بوده اید و در پی جایی برای کار هم بوده اید به همین علت در این نوشتار خبرنگاران قصد داریم تا کافه های لپ تاپی پاریس را به شما معرفی کنیم. یعنی چه؟ منظور برترین کافه هایی در پاریس هستند که درآن ها هم می توانید یک فنجان قهوه داغ حرفه ای میل کنید و از بودن در کنار افراد لذت ببرید و هم همزمان لپ تا پتان را باز نموده آغاز به کار کنید.

بدون لپ تاپ به این کافه های پاریس نروید!

کافی شاپ کی بی (KB CaféShop)

محیطی که در کافه کی بی وجود دارد واقعا ارزش امتحان کردن را دارد به خصوص اگر که در منطقه مونت مارته باشید و در پی جایی با یک وای فای عالی و با سرعت باشید و بخواهید به دور از هر شلوغی ای با خودتان و دنیای اینترنت خلوت کنید. در روزهای آفتابی به راحتی می توانید این کافه را پیدا کنید چرا که جایگاه ها در بیرون کافه هم چیده می گردد و می توان افراد محلی را دید که در بیرون کافه نشسته اند و هر کس به کار خودش سرگرم است.

خصوصیت ویژه: این کافه درست در نزدیکی خیابانی در پاریس قرار گرفته است که زمانی به نیم مایل جادو مشهور بود و در نتیجه بعد از این که کارتان را تمام کردید می توانید سری هم به این خیابان بزنید و از بودن در آن لذت ببرید.

غذا: غذاها و خوراکی هایی که در این کافه سرو می گردد معمولا در پرس های کوچک است اما فوق العاده خوشمزه است. حتما در این کافه، کیک هویج را امتحان کنید.

هزینه: مثل دیگر کافه های پاریس برای یک فنجان لاته باید 5 یورو بپردازید و برای این که پول کمتری بپردازید می توانید اسپرسو را امتحان کنید.

ساعت کار: دوشنبه ها تا آدینه ساعت 7:45 صبح تا 6:30 عصر و شنبه ها و یکشنبه ها از ساعت 9 صبح تا 6:30 عصر.

آدرس: 53 Avenue Trudaine, 75009 Paris, France

کافه لومی (LOMI)

دومین کافه از کافه های لپ تاپی پاریس که میزهای بزرگش باعث شده است تا محیطی عالی برای افرادی باشد که با لپ تاپ دوست دارند به یک کافه بروند.

خصوصیت ویژه: کافه لومی خودش دانه های قهوه را برداشت نموده و به عمل می آورد و اینکار را به ارگانیک ترین شکل ممکن انجام می دهد وبه همین علت در این کافه این فرصت را دارید تا تجربه ای متفاوت از قهوه داشته باشید.

غذا: شیرینی های خوشمزه و متنوعی در منو وجود دارد اما اگر شیرینی دوست نیستید انتخاب های دیگری هم در منو هستند که مطمئنا خوشتان خواهد آمد.

ساعت کار: دوشنبه تا آدینه ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر و شنبه ها و یکشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 7 بعدازظهر.

آدرس: 3 ter Rue Marcadet, 75018 Paris, France

کافی شاپ کو ورک

اگر واقعا احتیاج دارید تا روی یک موضوع کاری خاص تمرکز کنید یا می خواهید در کافه با کسی قرار بگذارید پس بهتر است در پاریس به یک کافه نروید، پیشنهاد می کنیم به کو ورک شاپ بروید. کو ورک شاپ در پاریس فقط صرفا یک کافه نیست و خیلی از پاریسی ها این مکان را برای قرارهای کاری خود انتخاب می نمایند و صاحب کافه گفته است که تا به حال قراردادهای کاری مهمی در این جا بسته شده اند.

خصوصیت ویژه: جایی عالی برای قرارهای کاری و تست طعم های متفاوت

غذا: جالب است بدانید که در محیط این کافه یک آشپزخانه همگانی وجود دارد! به این عنوان که خودتان می توانید آشپزی کنید! ولی اگر از این کار لذت نمی برید باید برای صرف غذا به بیرون بروید.

قیمت: در این کافه به جز آشپزخانه همگانی یک ویژگی منحصر بفرد دیگر هم وجود دارد و آن هم این است که می توانید هزینه تان را بر اساس ساعت و یا روزانه پرداخت کنید. هزینه ساعتی 4 یورو و روزی 20 یورو است و حتی می توانید به صورت هفته ای و ماهانه هم پول را پرداخت کنید.

ساعت کار: دوشنبه تا آدینه ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر. روزها شنبه و یکشنبه این کافه بسته است.

آدرس: 29, rue des Vinaigriers 75010 Paris

کافه Le Pavillon des Canaux

کل آیتم هایی که در منوی این کافه وجود دارند واقعا مقرون به صرفه و قیمت پایین هستند به همین علت این کافه در لیست کافه های لپ تاپی پاریس قرار گرفته است و دکوراسیوان آن در تمام شهر بی رقیب است. این کافه در واقع خانه ای است که در کنار کانال واقع شده است و اگر کار کردن در وان حمام برایتان راحت است باید به همین جا بروید!

خصوصیت ویژه: اتمسفر جالب وخانگی ای که دارد از قوی ترین دلایلی است که باعث می گردد از آن جا خوشتان بیاید.

غذا: گزینه های غذایی این کافه گران است و به جرات می گوییم ارزش پول صرف کردن ندارد اما دسرها خوب هستند.

آدرس: 39 Quai de la Loire, 75019 Paris, France

کافه Le 10h10 Clery

یکی از کافه های لپ تاپی پاریس که به خطر جو، اتمسفر خاص، خلاقانه و گرمش مشهور است کافه Le 10h10 Clery است که سعی نموده تا دکورش را با تزیینات دهه هفتادی مطابقت دهد و در همه جای آن می توان افرادی را لپ تاپ به دست را دید که تنها و یا گروهی در کنار دوستانشان مشغولند.

خصوصیت ویژه: همواره می توانید یک جای خالی را در این کافه پیدا کنید.

ساعت کار: دوشنبه تا آدینه ساعت 9 صبح تا 8 شب و شنبه ها ساعت 10:10 صبح تا 8 شب و یکشنبه ها ساعت 1 بعدازظهر تا 8 بعدازظهر.

قیمت: ساعتی 4.50 یورو، روزی 20 یورو و 274 یورو برای یک ماه.

آدرس: 19 Rue de Cléry - Paris 2ème, France

منبع: toomanyadapters.com

منبع: الی گشت
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1986

به "بدون لپ تاپ به این کافه های پاریس نروید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون لپ تاپ به این کافه های پاریس نروید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید