با این رژیم ساده یک هفته ای لاغر شوید

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران : امروزه افراد زیادی از مشکل چاقی رنج می برند و به دنبال روشی برای کاهش وزن سریع و سالم هستند.

با این رژیم ساده یک هفته ای لاغر شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، هر فردی آرزو دارد در مدت زمان کوتاهی به اندامی لاغر دست یابد. شما برای رسیدن به این هدف، می توانید رژیم یک هفته ای را دنبال و حدود 5 کیلوگرم وزن کم کنید. این رژیم شامل مواد مغذی مورد احتیاج بدن در طول روز بوده که به توضیح زیر است:

کاهش کربوهیدرات ها

غذا های حاوی کربوهیدرات کمتری بخورید.کربوهیدارت ها در نان، شیرینی، برنج و ماکارونی یافت می گردد. لبنیات، سبزیجات نشاسته ای و میوه ها نیز حاوی کربوهیدرات هستند. بهتر است نان، غلات و برنج سفید را با جو دو سر یا برنج قهوه ای جایگزین کنید و سبزیجاتی مانند گل کلم، کلم بروکلی و خیار بخورید.

پروتئین مصرف کنید

توصیه می گردد از غذا های حاوی پروتئین بهره ببرید که به احساس سیری طولانی مدت یاری می نماید. همچنین مصرف پروتئین بدون چربی در هر وعده غذایی توصیه می گردد.

سبزیجات و میوه ها

توصیه می گردد از میوه ها و سبزیجات کم کالری بهره ببرید که باعث احساس سیری شده و در نتیجه منجر به کاهش وزن اضافی بدن می گردد.

نوشیدن بیش از حد آب

نوشیدن بیش از حد آب به احساس سیری یاری می نماید، بنابراین توصیه می گردد روزانه 8 فنجان آب بنوشید.

کاهش نوشیدنی های کافئین دار

شما باید مصرف نوشیدنی های حاوی کافئین را کاهش دهید و خود را به مصرف مقادیر کم کافئین بدون قند محدود کنید، زیرا می دانید کافئین ادرار آور است؛ بنابراین خوردن مقدار زیادی از آن منجر به کم آبی و خستگی می گردد.

چای سبز

چای سبز به کاهش وزن یاری می نماید، زیرا حاوی درصد بالایی از آنتی اکسیدان است، توصیه می گردد آن را بدون شکر بنوشید تا کالری آن افزایش نیابد.

مشخص زمان برای انتها غذا خوردن

حداقل از چهار ساعت قبل از خواب از خوردن غذا خودداری کنید، زیرا این امر به سوزاندن چربی بیشتر در بدن یاری می نماید و به همین دلیل توصیه می گردد ساعت 7 بعد از ظهر غذا را تناول نموده باشید.

انجام ورزش

باید به صورت روزانه تمرینات ورزشی انجام گردد که این امر به سوزاندن چربی بدن و کاهش وزن یاری می نماید، توصیه می گردد ورزش های هوازی یا پیاده روی سریع، دویدن، شنا و بوکس انجام دهید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1364

به "با این رژیم ساده یک هفته ای لاغر شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این رژیم ساده یک هفته ای لاغر شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید