بازدید سرزده وزیر بهداشت از مراکز واکسیناسیون، برای واکسیناسیون تهران برنامه ویژه داریم

به گزارش شاتر عکاسی، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به طور سرزده از چند مرکز واکسیناسیون کرونا در تهران بازدید کرد. دکتر عین اللهی تاکید نمود: مراکز واکسیناسیون تهران باید از صبح تا ساعت 20 فعال باشند.

بازدید سرزده وزیر بهداشت از مراکز واکسیناسیون، برای واکسیناسیون تهران برنامه ویژه داریم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به طور سرزده از مرکز واکسیناسیون مجموعه ورزشی کردستان تهران بازدید کرد.

دکتر عین اللهی بعلاوه سرزده از مرکز واکسیناسیون پارک ترافیک امیرآباد شمالی بازدید و در تماس تلفنی با سرپرست اورژانس از بعضی مسایل و نحوه خدمات رسانی به مراجعان در این مرکز انتقاد کرد و رسیدگی فوری را خواهان شد.

وزیر بهداشت از تدوین برنامه ویژه برای واکسیناسیون در تهران اطلاع داد و گفت: مراکز واکسیناسیون تهران باید از صبح تا ساعت 20 فعال باشند.

دکتر بهرام عین اللهی در بازدید از مرکز واکسیناسیون مجموعه ورزشی کردستان در بزرگراه کردستان تهران گفت: مردم صبح خیلی زود و قبل از بازگشایی مراکز واکسیناسیون به این پایگاه ها مراجعه ننمایند، چون ساعات کار این مراکز باید تا ساعت 20 ادامه داشته باشد.

وی تاکید نمود: برخورد پرسنل مراکز واکسیناسیون با مراجعین حتما باید با احترام باشد و مردم تکریم شوند، چون ما موظف به خدمتگزاری همراه با حسن خلق به مردم هستیم.

وزیر بهداشت توضیح داد: برای واکسیناسیون تهران برنامه ویژه ای داریم که هم تیم های واکسیناتوروهم مراکز واکسیناسیون باید افزایش پیدا کند البته از روز های گذشته تیم های بازرسی وزارت بهداشت از مراکز واکسیناسیون بازدید می نمایند.

وی بعلاوه در بازدید از مرکز واکسیناسیون پارک ترافیک واقع در خیابان امیرآباد و مصاحبه با مردم، ضمن ناکافی دانستن نیرو های این مرکز و سه تیم واکسیناتور فعال، گفت: تیم های واکسیناتور حتما باید افزایش یابند تا معطلی مردم برای تزریق واکسیناسیون وجود نداشته باشد و کار تزریق واکسن در کوتاه ترین زمان با حفظ عزت و احترام مردم انجام گردد.

دکتر عین اللهی با بیان اینکه اعلام سن برای تزریق واکسن جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت است، اضافه نمود: بازدید های سرزده بنده و تیم های بازرسی وزارت بهداشت از مراکز واکسیناسیون ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1798

به "بازدید سرزده وزیر بهداشت از مراکز واکسیناسیون، برای واکسیناسیون تهران برنامه ویژه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید سرزده وزیر بهداشت از مراکز واکسیناسیون، برای واکسیناسیون تهران برنامه ویژه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید