نصب تندیس سرو قامتان سلامت در بوستان های منطقه2

به گزارش شاتر عکاسی، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه2 گفت: به منظور تقدیر از تلاش های ایثارگرانه مدافعان سلامت و گرامیداشت یاد شهدای سلامت، تندیس سرو قامتان سلامت تهیه و نصب می شود.

نصب تندیس سرو قامتان سلامت در بوستان های منطقه2

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، مهدی صالحی در نشست شورای سلامت منطقه که با حضور حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران,، جمعی از معاونین و مدیران و شهرداران نواحی برگزار گشت، توجه به سلامت شهروندی را یکی از سیاست های کلی مدیریت شهری برشمرد و گفت: منطقه 2 به لحاظ وسعت و ویژگی های جمعیتی، از فرهنگ و سبک زندگی متفاوتی برخوردار است و برهمین اساس فرایندهای متفاوتی را در ارائه خدمات شهری می طلبد.

وی با اشاره به ظرفیت های سلامت محور در محلات منطقه و آمادگی مدیریت شهری برای توسعه خدمات در این حوزه گفت: موضوع سلامت شهری و شهروندی یکی از سیاست های کلی شهردار تهران است و ما تلاش داریم در فرایند خدمت رسانی به شهروندان توجه ویژه ای به موضوع سلامت داشته باشیم.

وی در ادامه به همکاری مدیریت شهری در اجرای برنامه های پیشگیرانه شیوع کرونا و همچنین انجام واکسیناسیون پرداخت و گفت: مدافعان سلامت در دوران شیوع کرونا ایثارگرانه تلاش کردند و مدیریت شهری به منظور ارج نهادن به مقام والای شهدای مدافع سلامت ، تهیه و نصب تندیس سروقامتان سلامت و کاشت نهال سرو سلامت را در دستور کار قرار داده است.

شهردار منطقه2 با اشاره به فعالیت کانون های مردمی سلامت محور در سطح محلات گفت: همزمان با برنامه های استقبال از بهار، برنامه هایی همچون بازدید از سالمندان تنها ،خانواده های دارای عضو معلول ، اختصاص غرفه به افراد دارای معلولیت کارآفرین و... با همکاری کانون های مردمی انجام می شود.

حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران، در ادامه این جلسه با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در توسعه برنامه های سلامت محور گفت : خانه های سلامت به لحاظ ارتباط مستقیم با شهروندان از ظرفیت های ارزشمندی هستند که در محلات فرصت بهره مندی از پتانسیل های مردمی را برای تقویت برنامه های سلامت محور فراهم کرده اند.

وی اضافه نمود: در کنار وظایف ذاتی و خدماتی، به نوعی باید به روح شهر و شهروندان نیز توجه کنیم و می توانیم برای کمک به خانواده های درگیر خشونت ، سالمندان دارای مشکل و نوجوانان برنامه ریزی کنیم و شرایط بهتری را برای این عزیزان فراهم کنیم .

مدیر کل سلامت شهرداری تهران در ادامه گفت: ترویج سبک زندگی سالم، افزایش توانمندی شهروندان با آموزش مهارت های زندگی و مهارت های ارتباطی از دیگر برنامه های این حوزه است و باید فعالیت های ما به نحوی باشد که شهروندان مطلع و توانمند شده تا با مطلعی بخواهند و بتوانند از خود مراقبت کنند .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2055

به "نصب تندیس سرو قامتان سلامت در بوستان های منطقه2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب تندیس سرو قامتان سلامت در بوستان های منطقه2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید