اینجا شوق زیارت با همراهی دست های مهربان محقق می گردد

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران/سمنان معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح شوق زیارت در این استان اطلاع داد و گفت: در قالب این طرح افراد نیازمند و علاقه مندی که تا به امروز نتوانسته اند به زیارت و پابوس ائمه اطهار(س)در اماکن زیارتی مشرف شوند شناسایی و با حمایت این نهاد به این اماکن زیارتی داخل و خارج از کشور اعزام می شوند.

اینجا شوق زیارت با همراهی دست های مهربان محقق می گردد

محمدابراهیم یوسفیان، با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح شوق زیارت یکی از طرح های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تا به امروز به اماکن زیارتی مشرف نشده اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می شوند تا با یاری خیران امکان سفر آنها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم گردد.

وی از افزایش اعزام زوار این استان به اماکن زیارتی در امسال اطلاع داد و گفت: در اربعین امسال 454 مددجوی کمیته امداد با یاری خیرین و این نهاد حمایتی به کربلای معلی اعزام شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 95 درصدی همراه شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اهمیت اعزام پرشور زائران تحت حمایت کمیته امداد به زیارت مرقد مطهر سرو و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: همه ساله بستر مناسب برای حضور گسترده مددجویان در این همایش عظیم الهی فراهم می گردد.

وی با اشاره به اینکه در اربعین سال گذشته 250 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد راهی کربلای معلی شدند، توضیح داد: در اربعین امسال 454 مددجوی کمیته امداد به کربلای معلی اعزام شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 95 درصدی همراه شده است.

محمد ابراهیم یوسفیان اعلام کرد: همه برنامه های این نهاد با رویکرد فرهنگی اجرا می گردد چرا که با ارتقای فرهنگی، زمینه ارتقای مددجو در سایر زمینه ها نیز فراهم خواهد شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه برگزاری اردوهای زیارتی و تربیتی از برنامه های فرهنگی این نهاد است، گفت: این اردوها در قالب اردوهای دانش آموزی، دانشجویی و خانوادگی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 681

به "اینجا شوق زیارت با همراهی دست های مهربان محقق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینجا شوق زیارت با همراهی دست های مهربان محقق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید