انجام بازدیدها و تست های ابزاردقیقی در واحد شماره 2 بخاری نیروگاه شهید رجایی

به گزارش شاتر عکاسی، تعمیرات مربوط به تجهیزات ابزار دقیق واحد شماره دو بخاری نیروگاه شهید رجایی با هدف کسب آمادگی تولید انرژی الکتریکی در حال انجام است.

انجام بازدیدها و تست های ابزاردقیقی در واحد شماره 2 بخاری نیروگاه شهید رجایی

به گزارش خبرنگاران قزوین، محمد پژوهش مدیر امور ابزاردقیق نیروگاه بخار، با تشریح اقدامات این امور در انجام برنامه تعمیرات بازدید دوره ای واحد شماره دو بخاری گفت: با خروج واحد شماره دو بخاری، متخصصان امور ابزاردقیق نیروگاه با هدف آماده سازی این واحد برای تولید برق پایدار، بازدیدهای فنی و اجرای تست های لازم برروی تجهیزات ابزاردقیقی واحد شماره 2 بخاری را انجام می دهند.

پژوهش افزود: بازدید، تست و تنظیم ترانسمیتر های دبی، کالیبراسیون و تنظیم ترانسمیتر های فشاردرام وسطح درام، همچنین بازدید و کالیبراسیون آنالایزرهای جدید، تنظیم وکالیبراسیون دی اریتور، به همراه کالیبراسیون و تنظیم سوئیچ های فلوی برج اصلی و فلاشینگ از فعالیت های اصلی این حوزه است که از سوی متخصصان امور ابزاردقیق اجرا شده و یا در حال انجام است.

مدیر امور ابزاردقیق نیروگاه بخار بیان داشت: از اقدامات دیگر که در هر دوره از برنامه های تعمیرات بازدید دوره ای واحدهای بخاری از سوی این امور انجام می شود، بازدید از سیستم جرقه زن، بازدید و تمیز کاری دوربین های کوره و تست سیستم اطفای حریق ترانس ها است که در این واحد به انجام رسید.

واحد شماره دو بخاری برای انجام تعمیرات بازدید دوره ای، از مدار تولید خارج شده است که از سوی متخصصان تعمیرات الکتریک، مکانیک و ابزاردقیق این نیروگاه، تحت تعمیرات قرار گرفته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1644

به "انجام بازدیدها و تست های ابزاردقیقی در واحد شماره 2 بخاری نیروگاه شهید رجایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام بازدیدها و تست های ابزاردقیقی در واحد شماره 2 بخاری نیروگاه شهید رجایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید