پروازهای ایران- امارات به روال عادی بازگشت

به گزارش شاتر عکاسی، سفارت ایران در ابوظبی بیان کرد: تشریفات انجام پروازها در راستا ایران - امارات به روال عادی بازگشته و شرکت های هواپیمایی می توانند درخواست های خود را مستقیما با هواپیمایی کشوری امارات مطرح و مجوز دریافت نمایند.

پروازهای ایران- امارات به روال عادی بازگشت

به گزارش خبرنگاران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: پس از درخواست و پیگیری های این سفارتخانه مبنی بر صدور مجوز پرواز مسافران از مبداء ایران، مجوز انجام پرواز فلای دبی از ایران به امارات (لار به دبی) صادر شده است.

سفارت ایران اضافه نمود: وزارت خارجه امارات عربی متحده اعلام نموده که تشریفات انجام پروازها در راستا ایران - امارات به روال عادی بازگشته و شرکت های هواپیمایی می توانند درخواست های خود را مستقیما با هواپیمایی کشوری امارات مطرح و مجوز دریافت نمایند.

سفارت ایران در ابوظبی چند روز پیش هم در اطلاعیه ای اعلام نموده بود که افراد مقیم خارج از کشور که واجد شرایط بازگشت به کشور امارات هستند با مراجعه به سایت الکترونیکی https:، ، smartservices.ica.gov.ae در یکی از مراکز پزشکی معتبر از سوی مقامات اماراتی که در سایت فوق آمده است، آزمایش تست کرونا انجام دهند.

این سفارتخانه توضیح داد: انجام این تست جهت ورود به امارات الزامی است. البته ممکن است در صورت لزوم، مقامات پزشکی مجددا از مسافران نمونه برداری نمایند. این قانون از تاریخ دوم تیر ماه 1399 اجرا خواهد شد. البته مجوزهایی که قبل از این تاریخ صادر شده، شامل انجام تست قبل از سفر نخواهد شد. اما مدت اعتبار مجوز 21 روز از زمان صدور است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1108

به "پروازهای ایران- امارات به روال عادی بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای ایران- امارات به روال عادی بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید