افزایش مبتلایان به کرونا در بلاروس، گرجستان و قزاقستان

به گزارش شاتر عکاسی، طبق اطلاعات مقامات مسئول، تعداد مبتلایان به کرونا در بلاروس به 163 نفر افزایش یافته، در مجموع 110 مورد آلودگی به این ویروس در گرجستان ثبت شده و 325 نفر هم در قزاقستان به عفونت ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده اند.

افزایش مبتلایان به کرونا در بلاروس، گرجستان و قزاقستان

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو، وزارت بهداشت بلاروس خاطرنشان کرد که تعداد موارد تائید شده از عفونت ناشی از ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت گذشته 11 مورد افزایش یافت و بدین ترتیب، در مجموع تا به امروز 163 نفر مبتلا به COVID-19 تشخیص داده شده ا ند.

بر اساس این اطلاعات روز گذشته (سه شنبه) ، 11 فرد آلوده به ویروس کرونا در مؤسسات پزشکی کشور بستری شدند. ضمن اینکه تا به امروز 128 نفر از مبتلایان هم بهبود یافته و مرخص شدند. تا تاریخ 31 مارس (12 فروردین)، بیش از 31 هزار آزمایش تشخیص ویروس کرونا در جمهوری بلاروس اجرا شده است.

در کل دوره انتشار ویروس COVID-19 در بلاروس، تنها یک مورد مرگ به ثبت رسیده که طبق اطلاعات وزارت بهداشت، این بیمار سالخورده که از بیماری های مزمن بیشمار رنج می برد، در اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

گرجستان هم تصمیم به برقراری رژیم قرنطینه در کشور گرفت

طبق تصمیم گیری دولت گرجستان، در این کشور از تاریخ 31 مارس (12 فروردین) رژیم قرنطینه کامل و ممنوعیت تردد ساعتی به اجرا گذاشته شده است. بر اساس اقدامات در نظر گرفته از سوی مقامات تفلیس، از ساعت 21 شب الی 6 صبح روز بعد، هرگونه حرکت با وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو در شهرها و رفت و آمد بین شهری کاملاً ممنوع است.

پیش از این مرکز ملی کنترل بیماری ها و بهداشت عمومی گرجستان هشدار داده بود که این کشور در آستانه همه گیری گسترده ویروس کرونا واقع شده است.

براساس آخرین اطلاعات، 110 مورد عفونت ویروس کرونا در گرجستان ثبت شده است، ضمن اینکه 21 نفر از مبتلایان هم بهبود یافته اند.

دومین مورد مرگ ناشی از بیماری کرونا در قزاقستان

مرکزکنترل بهداشت عمومی در نورسلطان پایتخت جمهوری قزاقستان شب گذشته خاطرنشان کرد که پزشکان این کشور مرگ دومین بیمار که در او نوع جدید ویروس کرونا تشخیص داده شده بود را ثبت کردند.

قربانی یک بیمار 50 ساله بود که در 21 مارس (دوم فرورین) با علائم عفونت کرونا توسط یک تیم یاری های پزشکی در بیمارستان بستری شده بود.

بر اساس این اطلاعات، تا به امروز 175 مورد عفونت ویروس کرونا در نور سلطان ثبت شده است. از این تعداد ، 159 نفر در بیمارستان بستری بوده، 15 نفر مرخص شده اند. بدین ترتیب در مجموع تا به امروز 325 مورد بیماری کرونا در سراسر قزاقستان تأیید شده است، 22 نفر بهبود یافته و متاسفانه دو بیمار هم فوت نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 800

به "افزایش مبتلایان به کرونا در بلاروس، گرجستان و قزاقستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مبتلایان به کرونا در بلاروس، گرجستان و قزاقستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید