افزایش تقاضا خرید آپارتمان های میانسال

به گزارش شاتر عکاسی، بروز دو ویژگی در بازار مسکن در ماه های اخیر سبب شده است تا مردم به خرید آپارتمانهای بیش از10 سال ساخت اقبال بیشتری نشان دهند.

افزایش تقاضا خرید آپارتمان های میانسال

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان در تهران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اقتصاد نیوز ، برغم رشد چند درصدی قیمت مسکن در ماه های گذشته ، رغبت مردم برای خرید خانه های 10تا 15سال بیشتر شده است.

این آپارتمان ها برای خرید به دو دلیل ویژه هواداران بیشتری دارند. نخست به دلیل اینکه به سبب قیمت منطقی تراین آپارتمان ها نسبت به واحدهای نوساز ، تازه ساز و حتی میانسال های کمتر از 10 سال ساخت است. زیرا آپارتمان های 10 سال ساخت به بالا بین 10 تا 30 درصد از آپارتمان های نوساز در آن منطقه ارزان تر هستند .

دومین ویژگی این گروه از آپارتمان ها در مقایسه با واحدهای با سن بنای بیشتر این است که امکان استفاده از ارزان ترین تسهیلات خرید مسکن ، یعنی صندوق پس اندازمسکن یکم برای آنها فراهم است . و این دو عامل سبب شده تا در روزهای اخیر مردم نسبت به خریدن چنین ملک هایی در بازار مسکن بیشتر ترغیب شوند.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 714

به "افزایش تقاضا خرید آپارتمان های میانسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تقاضا خرید آپارتمان های میانسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید