ادامه کوشش ها برای ثبت ملی خانه به آذین

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران ، کاوه اعتمادزاده فرزند محمود اعتمادزاده درباره سرنوشت منزل پدری در فضای مجازی توضبح داد.

ادامه کوشش ها برای ثبت ملی خانه به آذین

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

همان گونه که می دانید حرکت فرهنگی برای ثبت ملی خانه به آذین، در تاریخ 15-2-1399، با ارسال نامه ای در این ارتباط به میراث فرهنگی استان تهران شروع شد.

در طی این مدت، به غیر از پیگیری های معمول اداری، گام های مشخصی برداشته شده است. از جمله:

1- در نیمه خرداد ماه نامه اینترنتی حمایت از این امر فرهنگی تهیه شد که علیرغم شرایط سخت کرونایی و مشکل اطلاع رسانی، در طی حدود دو هفته بیش از 1600 نفر امضا کردند که نام بسیاری از چهره های فرهنگی و ادبی و هنری و اجتماعی در آن میان به چشم می خورد.

2- تشکیل نشست های مطبوعاتی و تهیه عکس ها و فیلم های مستند و انعکاس آن در جراید.

3- در تاریخ 20-3-1399 شهرداری محترم منطقه 2 تهران طی نامه ای رسمی به میراث فرهنگی استان تهران از موضوع ثبت خانه به آذین حمایت نموده و خواهان تسریع در این امر شد.

4- درتاریخ 14-4-1399 کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای محترم شهر تهران، به نمایندگی از آن شورا، طی نامه ای رسمی به میراث فرهنگی استان تهران، از ثبت ملی خانه به آذین حمایت نموده و خواهان انجام مساعدت لازم و اعلام نتیجه آن توسط میراث استان به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران شده است.

در اینجا، ضمن قدردانی از شورای محترم شهر تهران و نیز شهرداری محترم تهران، از نهاد میراث فرهنگی استان تهران خواهانم که در ارائه پرونده خانه به آذین به شورای ثبت آثار ملی وزارت میراث فرهنگی تسریع نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1086

به "ادامه کوشش ها برای ثبت ملی خانه به آذین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه کوشش ها برای ثبت ملی خانه به آذین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید